До якої температури потрібно прогрівати двигун

Час читання: 2 хв.
0

Суперечки про необхідність прогрівання двигуна не вщухають десятиліттями. Кожен водій орієнтується на свої уявлення про експлуатацію техніки, тому переконати когось складно і багато в чому безглуздо. Багато автомобілістів воліють зачекати кілька хвилин після запуску двигуна. Давайте розбиратися, як чинити найкраще.

Один із ключових доводів проти прогріву двигуна – підвищення витрати палива. При низькій температурі рідини, що охолоджує, блок управління двигуном спеціально підвищує оберти холостого ходу. Таким чином реалізується режим прогріву, при якому температури антифризу та моторного масла зростають швидше. Якщо ж відразу почати рух, то на прогрів потрібно менше палива, тому що обороти в будь-якому випадку будуть досить високими.

Аргумент щодо витрати пального є заможним. Однак багато водіїв не вважають його вагомим приводом для відмови від прогріву ДВЗ при низьких температурах. Якщо автомобіль стоїть на вулиці, то їхати відразу після запуску двигуна некомфортно, а навантаження на складові силового агрегату буде вищим. Саме тому важливо знайти золоту середину між перевагами від прогріву двигуна та його тривалістю.

Реклама

Із дизельними двигунами все досить просто. Прогрівати їх на місці безглуздо, тому що через високу ефективність цього типу моторів на холостому ходу виділяється дуже мало тепла. Бажаючі можуть встановити передпусковий підігрівач, який підвищує температуру антифризу до запуску ДВЗ.

Бензинові двигуни набагато швидше прогріваються на холостому ходу. Водіям варто знайти золоту середину, щоб добитися щадної експлуатації автомобіля та не витрачати зайве паливо на простий. Важливо розуміти, що орієнтуватися варто не лише на температуру антифризу, а й на температуру моторної олії. Останнє прогрівається значно повільніше.

Виміри показують, що оптимальний момент початку руху настає при температурі антифризу порядку +30°С. Температура моторного масла в такому випадку становить близько +0 ° С, тому його в’язкість достатня для щадної експлуатації. З повітроводів вже піде тепле повітря, яке дозволить швидко прогріти салон.

Орієнтуватися можна не лише за датчиком температури охолоджувальної рідини, але й за оборотами двигуна. У бензинових ДВЗ при антифризі, розігрітому до +30 ° С, на холостому ході спостерігається 950-1000 об/хв. Після початку руху протягом 5-7 хвилин не рекомендується різко стартувати з місця, намагайтеся не перевищувати 2500 об/хв. Такий підхід дозволить безпечно прогрівати двигун і не марнувати паливо.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!