З різномастних пікапів американського виробництва, які останнім часом повеніли український ринок, хочеться виділити дуже цікаву за конструкцією модель. Це Honda Ridgeline – перший середньорозмірний пікап, який отримав кузов і незалежну підвіску всіх коліс. Перше покоління машини, яке вирізнялося досить екстравагантним, рубаним дизайном, випускалося з 2005 року. А в 2016 році з’явилася машина другої генерації, яка вже мала звичні, округлі форми. Одну з таких недавно вдалося сфотографувати на вулицях Києва, пише «Автоцентр» .
Зазначимо, новий Ridgeline був побудований на базі кросовера Pilot третього покоління, від якого перейшло до 73% комплектуючих. Шасі – з передньою підвіскою типу Мак-Ферсон та задньою багатоважелевою, було суттєво посилено. Незважаючи на збільшені габарити, в порівнянні з попереднім пікапом – на 10 см завдовжки і 14 см завширшки, автомобіль завдяки вдосконаленій конструкції вийшов легше на 35 кг, а його кузов на 28% жорсткіший.
Кабіна, як і раніше, була запропонована лише чотиридверна, 5-місна, так само як і один варіант силового агрегату. Останній є бензиновим 3,5-літровим двигуном VTEC з сімейства Earth Dreams, потужністю 283 к.с. (355 Нм). Тут застосовується система VCM, що відключає частину циліндрів для економічності. Зниженню витрати палива сприяє система Start-Stop. Коробка передач – автоматична, 6-ступінчаста. Машина пропонується як із переднім приводом, так і з усіма провідними колесами – система i-VTM4.
Зазначимо, що Honda Ridgeline, що випускається на заводі в Лінкольні, штат Алабама (перше покоління вироблялося в Аллістоні, Канада), у 2020 році зазнала рестайлінгу. Автомобіль став брутальнішим – з масивними гратами радіатора та квадратними надкрилками в дусі попередника. Все це трохи покращило продажі: якщо до цього вони вагалися в районі 30 – 34 тис. на рік, то за підсумками 2021 року перевищили 40-тисячну позначку.
На українських дорогах Honda Ridgeline зустрічається нечасто, тому оголошень про купівлю-продаж можна перерахувати на пальцях. Модель першого покоління можна знайти за ціною від 12 до 20 тис. доларів, залежно від стану та року випуску, а машину другої генерації – від 26 до 30 тис. доларів.