Дефіциту палива немає, мережі починають конкурувати за покупця – експерт

На ринку автомобільного палива посилюється конкуренція.

Час читання: < 1 хв.
0

Якщо раніше у мереж не було мотивації рекламуватися, адже важливо було – чи має має АЗС паливо взагалі. То сьогодні, пальне є.

Про це розповів директор “Консалтингова група А-95 Сергій Куюню. Пише ТСН.

“Ринок дуже звузився. Усередньому на 30-35% зменшилося споживання порівняно з довоєнним періодом. Дуже серйозна очікується конкуренція. Боротьба за кожний літр обіцяє бути дуже жорсткою”, – каже Куюн.

Реклама

За його словами, найбільша динаміка зі здешевшення наразі на дизпаливо: перевищення над споживанням становило 20-25%. Загалом є потенціал до зменшення цін на 3-4 гривні.

“Цей обсяг тисне на ринок. Це все обсяги, які були порівняно дорогі. Зараз починають надходити бльш-дешеві (види – Ред.). Відповідно всі хочуть якомога швидше розпродати свої запаси, бо ризикують їх продати потім взбиток”, – розповв Сергій Куюн.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!