Народні обранці придумали, як покращити транспортне забезпечення ЗСУ та інших військових формувань.
Йдеться про власників «євроблях», які перевищать термін тимчасового ввезення на митну територію України транспортних засобів особистого або комерційного призначення понад 30 днів. Сьогодні за таке порушення передбачений неоподатковуваний мінімум доходів громадян у 10 тисяч громадян (170 тисяч гривень) штраф або конфіскація авто.
Нардепи вирішили, що покарання може бути пом’якшене, якщо порушник добровільно погодився передати автомобіль Збройним силам чи іншим військовим формуванням за потреби. Але штраф все одно сплатять – 8500 грн.
Варто зазначити, що автори пропонували такий варіант під час воєнного стану не тимчасово, а постійно. Тому «інші військові формування» фактично спонукають шукати власників «євроавтомобілів», реєстрацію чи вивезення яких затримали, пропонувати їм добровільну здачу авто.
Як відомо, 21 червня Верховна Рада ухвалила законопроєкт №7418, який передбачає повернення мита та ПДВ на імпортні товари, зокрема на автомобілі — від 1 липня. 30 червня цей документ підписав президент України — Володимир Зеленський. Утім, за оцінками експертів ринку, далеко не всі власники «євроблях» встигли розмитнити автомобіль на таких умовах чи оформити всі належні документи під час реєстрації в Україні.
Таким чином, відбувся «відкат» до системи розмитнення, ухваленої ще попереднім скликанням Верховної Ради восени 2018 року під тиском громадськості — руху власників так званих «євроблях».
Як відомо, 21 червня Верховна Рада ухвалила законопроєкт №7418, який передбачає повернення з 1 липня мита та ПДВ на імпортні товари, зокрема автомобілі. 30 червня документ підписав президент України Володимир Зеленський. Однак, за оцінками експертів ринку, не всі власники “євроблях” встигають у цьому випадку почистити машину або оформити всі необхідні документи при реєстрації в Україні.
Як наслідок, у системі розмитнення, яка була прийнята на засіданні Верховної Ради восени 2018 року під тиском громадськості, стався «регрес» – рух так званих «європейських» власників.