Головні шахрайські схеми з паливом: що потрібно знати водіям

На нестачі бензину, дизеля та автогазу продовжують наживатися спекулянти.

Час читання: 2 хв.
0

У зв’язку з дефіцитом палива шахраї стали більш витонченими у своїх схемах. Незважаючи на те, що Україна нарощує обсяги палива, аферисти продовжують наживатись на довірливих громадянах. Видання « Сегодня » назвало головні шахрайські схеми з паливом в Україні. Водіям слід остерігатися, щоб не потрапити на гачок шахраїв.

Фейковий сайт

Як попередили в мережі OKKO, зловмисники створили шахрайський сайт, де нібито продають пальне. Користувачам пропонують купити:

  • паливні картки;
  • талони;
  • електронні паливні талони.

Аферисти стверджують, що покупка буде показана в електронному вигляді, у мобільних додатках відомих заправних мереж в Україні. Щоб взяти людину на гачок, пропонують укласти договір із юридичною особою.

Реклама

В OKKO зазначили, що такий документ не має юридичної сили, оскільки юридична особа не співпрацює з компанією. Там закликали клієнтів не переказувати гроші невідомим людям.

Сторінки у соцмережах

У соціальних мережах шахраї також активно орудують – створюють сторінки під виглядом офіційних продавців пального, у тому числі великих мереж, таких як WOG. Передплатникам намагаються продати підроблені талони на пальне.

За інформацією компанії, вона не має відношення до таких профілів. Своїх клієнтів на заправках вона приваблює до індивідуальної реєстрації у програмі лояльності PRIDE. WOG також не реалізує паливні талони та картки у соцмережах з оплатою на приватні банківські картки.

Схема з націнкою

В умовах дефіциту пального українці спостерігали шалені націнки на окремих заправках. Як розповіла глава Мінекономіки Юлія Свириденко, уряд відпустив ціни на пальне, тому його вартість визначає ринок.

«Є принцип декларування ціни, якщо вона збільшується на 5-10-15%, це має бути задекларовано у системі Держспоживслужби» , – пояснила вона.

Якщо оператор реалізує пальне за вищою ціною, це є підставою для додаткових інспекційних перевірок. Державні органи накладають штрафи на порушників, а профільний комітет слідкує за тим, щоб компанії не зловживали монопольним становищем.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!