Ці машини побудовані на платформі e:N Architecture F, що використовує суто електричну силову установку. По кузову та ходовій частині e:NS1 і e:NP1 широко уніфіковані з випуску з 2021 року Honda Vezel/HR-V/X-RV покоління RV (їх пропонують у бензинових та гібридних версіях). Зовні e:NS1 і e:NP1 злегка розрізняються між собою передньою бамперною групою, одночасно обидва електромобілі оперенням відрізняються від побратимів з ДВЗ – використані звужені блок-фари та заглушка на місці традиційних ґрат радіатора.
Модель e:NS1 виробляється спільним підприємством DongFeng-Honda, e:NP1 – іншим СП Guangqi Honda. Кросовери можуть проїхати на одному повному заряді 420-510 км (залежно від потужності двигуна та ємності батареї).
У базовій конфігурації нові Хонди мають двигун потужністю 134 кВт (182 к.с.), за доплату – 150 кВт (204 к.с.), момент, що крутить, в обох випадках – 310 Нм. Мотор встановлений спереду і наводить передню вісь (на це вказує літера F у назві платформи, тобто front).
У стандартне оснащення машин також входять медіасистема з 15,1-дюймовим екраном і функцією голосового управління, також моніторинг стану водія з спрямованою на нього камерою (фіксує втому і сонливість – і вживає заходів).
Габаритна довжина у e:NS1 – 4390 мм, у e:NP1 – 4388 мм. Ширина і висота у моделей однакова – 1790 та 1560 мм, колісна база також загальна – 2610 мм.
Ціни на Honda e:NS1/e:NP1 у Китаї починаються від 1,8 млн юанів (=800 тисяч гривень), причому продають машини за новою схемою – через фірмові онлайн-магазини.