Марка Tesla перестала оснащувати деякі електромобілі Model 3 та Model Y китайського виробництва додатковим мікрочіпом, що знаходиться в блоці механізму кермового керування. Як зазначає CNBC, офіційно з цього приводу жодних заяв зроблено не було, а з’явилася інформація лише завдяки джерелам у компанії, а також доступу до внутрішнього листування.
Повідомляється, що набір обладнання було урізано вже на десятках тисяч електрокарів Tesla, а в майбутньому відсутність електроніки може унеможливити діяльність системи автономного управління третього рівня. За інформацією джерел, додатковий електронний компонент, що знаходиться в кермовому механізмі, вважався резервним і, по суті, був надлишковим: від нього відмовилися для економії мікрочіпів на тлі глобальної кризи даних електронних деталей.
Для роботи нині застосовуваної компанією Tesla технології автономного управління другого рівня ця мікросхема не потрібна, отже, на споживчі властивості нинішніх електромобілів її відсутність не вплине. Тому і було прийнято рішення не повідомляти про відмову від зазначеного компонента публічно. Рахунок електрокарів Tesla , що зійшли з виробничого конвеєра без цього мікрочіпа, вже йде на десятки тисяч, а відвантажували їх клієнтам не тільки в Китаї, але і в Австралії та ряді країн ЄС.
При цьому на машинах без такого чіпа не зможе працювати вдосконалена система автономного керування компанії Tesla. Раніше повідомлялося, що для її запуску достатньо лише встановити «по повітрю» оновлення ПЗ (коли воно буде готове), а необхідний апаратний комплекс ставиться на електромобілі за замовчуванням. Таким чином, як передбачає видання CNBC, власникам таких Tesla доведеться рано чи пізно відвідати сервісні центри для оснащення автомобілів.