Суперміні Nissan Micra замінять на нову повністю електричну модель, і ексклюзивні зображення, що опинилися в розпорядженні видання speedme.ru, показують, як вона може виглядати.
Шосте покоління Nissan Micra вже офіційно анонсовано та підтверджено. Японський бренд готує нову версію вже існуючої моделі, але вона кардинально зміниться в усіх відношеннях. Кросовер, який прославився в кожному зі своїх п’яти поколінь вражаючим дизайном, лише через пару років стане частиною лінійки електромобілів японського бренду.
“Ця абсолютно нова модель буде розроблена Nissan, спроектована і зроблена Renault з використанням нашої нової загальної платформи”, – повідомив головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.
Японський бренд вважає, що B-сегмент трансформується в моделі з нульовим рівнем викидів, відчуваючи себе зобов’язаним повністю втрутитися, не рахуючи, що попередній крок гібридизації необхідний. Насправді дослідження Nissan підтверджують саме його досвід у галузі електрики. Ексклюзивні зображення на основі тизерів, випущених японським брендом, дають уявлення про те, як виглядатиме модель, яка стане новим електромобілем у 2024 році.
Компактний автомобіль повністю зміниться у всіх аспектах, але здалеку видно, що дизайн бічної частини натхненний дизайном майбутнього Renault 5 , прямого спадкоємця Zoe . Справа в синергії між брендами та спільному використанні платформи CMF-EV , але спереду та ззаду японський автомобіль буде унікальним. Офіційні досягнення вже відображають нову рису з похилими головними фарами, більш вузькими, ніж у Ariya , і оточеними дуже тонкою смугою світлодіодів для денних ходових вогнів, що також відображено в рендері.
Відомо, що Nissan Micra також відрізнятиметься в задній частині, яка відтворюватиме естетичний формат передньої частини, і буде оснащена потужними легкосплавними колісними дисками, які збільшать дорожній просвіт, надавши їй вигляду кросовера.
Технічні фахівці Nissan налаштують платформу CMF-EV відповідно до динаміки, встановивши передній електромотор потужністю трохи вище за звичайні 136 к.с. Батарея, розташована між осями, з більш високою щільністю та ємністю, ніж у французької моделі, перевищить 400 км автономної роботи на одній зарядці. Майбутня Micra буде представлена незабаром після французької моделі, яка надійде у продаж наприкінці 2024 року. Мета полягає в тому, щоб почати 2025 з нової Micra на європейських дорогах.
«Це чудовий приклад підходу Альянсу до „розумної диференціації“. Я впевнений, що ця нова модель, яка прийшла на зміну нашій легендарній Micra, викличе ще більший інтерес наших клієнтів у Європі», — додав Гупта.
Конкурент Ford Fiesta та Opel Corsa з Японії боровся за продажі свого останнього п’ятого покоління, але при цьому їхня кількість у Європі впала з більш ніж 86 000 у 2017 році до менше 40 000 у 2020 році через пандемію.
На розробку невеликих авто з ДВС для відповідності нормам викидів Євро-7, схоже, заробити стане складніше, ніж будь-коли. Як нещодавно зазначив глава Skoda Томас Шафер, ціна одного з ключових конкурентів Micra , Fabia , може зрости на 5 000 фунтів стерлінгів (533 тисячі рублів), якщо найсуворіші пропозиції ЕС7 у підсумку будуть прийняті. Минулого року в бесіді з журналістами глава європейського підрозділу Nissan Гійом Картьє натякнув, що копання може створити наступника Micra і визнав, що дозволити їй побудувати такий автомобіль можуть ресурси Альянсу.
“Основний бізнес сьогодні і завтра – кросовери – Juke, Qashaqi, X-Trail, Ariya і новий автомобіль, про який ми говорили [кросовер EV, що замінює Leaf]”, – сказав він. Це вже п’ять машин. Ми будемо працювати з Альянсом над повною лінійкою LCV. Але одна тема залишається відкритою, і це є точка входу до складу. Ключовий момент полягає в тому, щоб сказати: „Як ми можемо запропонувати щось потенційно спільно з Альянсом, що заманить людей увійти до бренду Nissan, а потім отримувати задоволення від використання моделі за моделлю?“ Це саме те питання, яке ми вирішимо вирішити ».
Заміна Nissan Micra будуть проводитись на заводі Renault ElectriCity , а точніше на заводі в Дуе. Альянс стверджує, що загальна вартість виробництва платформи на 30% нижча, ніж у електричної версії CMF-B , що лежить в основі Zoe , а це означає, що невеликі автомобілі, що базуються на цій технології, можуть досягти цінового паритету з суперміні з ДВЗ.