Американський бренд Jeep настільки виріс у свідомості, що кожен позашляховик називається Jeep. Однак, попри видимість, Jeep Renegade не є корінним американцем. Це перший джип, побудований з нуля за величезної підтримки Fiat, а також перший джип, повністю виготовлений за межами США.
Baby Jeep – найменший позашляховик у сімействі
Новий Jeep не такий вже й маленький для найменшої моделі у сімействі. Автомобіль має довжину 4 236 мм і ширину 1 805 мм, що робить його трохи більшим за свого прямого конкурента Skoda Yeti. Кузов машини створили американці, взявши за основу стиль Wrangler. Спереду, звичайно ж, вінчає характерні ґрати радіатора на семи ніжках. Великі круглі фари та трапецієподібні колісні арки також перегукуються із традиціями Jeep.
Інтер’єр автомобіля є більш європейський. У ньому помітна італійська турбота про якість матеріалів, без американської любові до пластику. Простір розумно спланований і практично обладнаний відповідною кількістю відділень та ручок.
Пасажирські сидіння ергономічні та добре спрофільовані, тому їзда бездоріжжям буде цілком комфортною. Ми маємо багажне відділення об’ємом 351 літр (1297 літрів при складених задніх сидіннях) для необхідних у кожній поїздці запасів.
Введення вже було, тепер настав час конкретики. Одним з найбільших переваг Jeep Renegade є його підвіска, завдяки якій автомобіль відмінно веде себе як на асфальті, так і при динамічній їзді бездоріжжям. Конструкція задньої підвіски дозволяє Jeep Renegade максимально збільшити хід пружини, покращити характеристики рульового керування та забезпечити хід задніх коліс до 205 мм. Підвіска MacPherson, з іншого боку, пропонує до 170 мм ходу передньої осі та покращену поведінку на поворотах. Завдяки цьому машина їде надійно та комфортно, ніби належить до сімейства компактних.
Автомобіль можна оснастити двома приводами на вибір – Jeep Active Drive та Jeep Active Drive Low. Вони пов’язані із системою контролю тяги Jeep Selec-Terrain із чотирма налаштуваннями (п’ятьма для моделі Trailhawk з додатковим режимом Rock), «Сніг», «Пісок» та «Бруд». Вони дозволяють оптимально адаптувати параметри автомобіля до будь-якого дорожнього покриття.
Новий Jeep у європейській версії пропонує два бензинові та два дизельні двигуни. Найпотужнішими є 170-сильний 1,4-літровий бензиновий двигун MultiAir2 Turbo із системою Stop&Start у поєднанні з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач та дизель потужністю 170 л. коробка передач.
Нова якість, стара репутація
Новий Jeep поєднує все, на чому побудована легенда марки. Європейські покупці отримають у комплектації непоганий позашляховик, який зможе успішно конкурувати з іншими автомобілями у цій категорії та осоромить будь-який «бульвар 4Х4». Автомобіль має свій добрий джип-стиль, що вигідно відрізняє його від близнюків-подібних позашляховиків. Все доповнюється італійською увагою до деталей та бездоганною обробкою. Jeep Reenegade можна придбати у авторитетних дилерських центрах.