Більшість кросоверів на ринку автомобілів у віці до 10 років мають дизельні двигуни. Традиційно ці агрегати вразливі до поганого палива, що непокоїть багатьох. Паливний насос і форсунки просто «вмирають», якщо використовується неякісне дизельне паливо, і проблема стає ще серйознішою в зимові місяці.
Однак серед дизельних двигунів є багато надійних агрегатів, які можуть довго вірою та правдою служити своїм господарям. Автомобільні фахівці виділили 5 позашляховиків з такими двигунами, які без проблем можна використовувати навіть у зимові місяці.
Kia Soul
Насправді Soul – це не зовсім кросовер, хоча Kia позиціонує його саме так. Дизельний двигун D4FB 1.6 CRDi використовується в першому та другому поколінні моделі в різних версіях – 128 та 136 с., у поєднанні з АКПП та переднім приводом.
На цих авто без серйозних поломок можна проїхати до 150 000 км, що, за сьогоднішніми мірками, є цілком пристойним ресурсом. Загалом двигун дуже міцний і має проїхати понад 300 000 км.
Ford Kuga
Репутація моделі була заплямована проблемами з роботизованою трансмісією PowerShift. Однак дизель добре працює з механічними швидкостями, а привід може бути передньопривідним або повнопривідним. Сімейство двигунів DW10 було розроблено PSA, але французи не використовували їх на кросоверах. Агрегат випускається у різних версіях, які можна зустріти на моделях Land Rover, Volvo та Suzuki Grand Vitara.
Для Kuga він представлений у модифікованому вигляді під назвою Ford Duratorq 2.0 TDCi. У двигуна кілька проблем, головна з яких негерметичний задній сальник коленвала. Також кришка паливного фільтра може розплавитись, але авто може проїхати до 200 000 км. Загальний ресурс цього двигуна – 350 000 км.
Nissan X-Trail
Крім X-Trail другого покоління, що розвиває 150 к.с., дизельний двигун M9R встановлюється на Renault Koleos та ранні моделі Qashqai. Перші агрегати моделі (2005–2008 рр.) викликали вельми суперечливі оцінки надійності від відмінної до кошмарної. Багато доопрацювань та зміни поколінь дали результати, і тепер оцінка «дуже надійна і майже ідеальна».
Для цього двигуна дуже важлива правильна та своєчасна заміна олії. До слабких місць можна віднести п’єзофорсунки (при поганому паливі відразу «вмирають»), масляний насос та систему очищення вихлопних газів.
Hyundai Tucson
У третьому поколінні моделі Tucson отримав двигун D4HA 2.0 CRDi (185 л.с.), що належить італійській компанії VM Motori. У 2009 році корейці кардинально змінили конструкцію свого попередника, впровадивши алюмінієвий блок та систему Common Rail (корпус Bosch), і це виявилося вдалим рішенням.
Загалом щодо агрегату серйозних проблем немає. Низькі труднощі із запуском у погану погоду зазвичай пов’язані з поганим паливом. Через погане паливо можуть бути проблеми з турбіною. Після 120 000 км двигун починає витрачати олію – до 700 мл на 1000 км, що є скоріше нормою, ніж проблемою. У цьому випадку необхідно очистити камеру згоряння. Такий же двигун також встановлюється на Hyundai ix35 та Kia Sportage.
Volkswagen Tiguan
Двигун 2.0 TDI із сімейства EA189 (до 2017 року) випускався в 50 різних модифікаціях і використовувався на багатьох моделях Volkswagen, Skoda та Seat. Забитий клапан системи рециркуляції ОГ та витоку олії під пластиковою кришкою – це дефекти, про які повідомляється у цій моделі. Дороге обслуговування не тільки двигуна, а й автомобіля загалом може стати проблемою для деяких автовласників.
Замість п’єзофорсунок використовуються електромагнітні, вихрових амортизаторів немає – засмічувати нема чим. Двигун є відмінним поєднанням продуктивності, надійності та ресурсу, який може досягати 400 000 км.