Tesla підняла ціни на популярні електромобілі

Час читання: 2 хв.
0

Майже половину своїх електромобілів Tesla досі продає в США, тут вона збирає всі чотири пропоновані моделі.

Ринок КНР залишається важливим для Tesla, тут вона реалізує близько 22% своєї продукції і збирає Model Y та Model 3. Досі висока конкуренція утримувала Tesla від підвищення цін на електромобілі в Китаї, але цього місяця відповідний крок був зроблений, як і в Канаді.

Усього за тиждень ціна Tesla Model 3 у Китаї, як зазначає South China Morning Post, зросла двічі: спочатку на 1,9% для базового задньопривідного варіанта, а через п’ять днів ще на 6,4%.

Реклама

Кросовер Model Y, який пропонується китайським клієнтам із січня поточного року, подорожчав на 1,7% у базовій версії. Вартість більш багато оснащених версій обох електромобілів цього місяця не змінилася.

У Канаді відбулися ще значніші зміни, як зазначає Electrek. Зважаючи на політику місцевої влади щодо стимулювання переходу громадян на використання електромобілів, Tesla пропонувала в Канаді особливу версію Model 3 із серйозно обмеженим запасом ходу, що дозволяло опустити ціну до $45 000, але існувала вона переважно на папері.

Користуватися таким електромобілем було не дуже зручно, але така комплектація дозволяла покупцям продукції Tesla в Канаді претендувати на державні субсидії при виборі Model 3.

Згаданий на сайті Tesla другий варіант базового виконання Model 3 за $54 490 теж потрапляв під дію державної програми, внаслідок чого покупець міг заощаджувати щонайменше $5000 за рахунок субсидії.

Тепер ціна базового варіанту Tesla Model 3 в Канаді підвищена до $59 990, і жодна з трьох модифікацій електромобіля вже не дозволяє покупцю претендувати на субсидії. Деякі провінції в Канаді виділяли додатково по $5000, тому окремі місцеві клієнти в одну мить втратили можливість заощадити майже $15 000 при покупці електромобіля цієї марки.

Тут і раніше наводяться ціни у канадських доларах. До речі, старші версії Tesla Model 3 і Model Y теж подорожчали в Канаді на $2000, хоча на їхній участі в програмі субсидування це ніяк не позначилося, оскільки вони раніше не потрапляли в потрібні цінові рамки.

Підвищення цін на продукцію у США компанія Tesla раніше пояснювала зростанням витрат на матеріали, компоненти та логістику. Напевно, до підвищення цін у Китаї та Канаді її підштовхнули аналогічні фактори.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!