У поточному році було оголошено про відродження спортивного підрозділу Mitsubishi під назвою Ralliart. В результаті цього можуть побачити світ допрацьованих версій авто. Видання Колеса.ру представило на своїх рендерах, як міг виглядати спортивний кросовер Mitsubishi Outlander Evolution.
Підрозділ Ralliart розпочав свою історію в 1983 році, він займався випуском гоночних автомобілів компанії Mitsubishi. Пізніше вона брала участь у створенні дорожніх машин, а також одягу та аксесуарів. Але у березні 2010 року було повідомлено про припинення роботи підрозділу через економічну кризу. І ось у травні 2021 року марка Mitsubishi оголосила про відродження підрозділу Ralliart. Жодних подробиць про терміни і конкретні моделі авто не було до серпня, коли з’явилися дані про те, що первістком Ralliart стане модернізований кросовер Outlander . Крім цього, такої версії можуть повернути назву Evolution, яке носили “заряджені” модифікації седана Lancer , зібрані до 2016 року.
Поки немає деталей про те, як виглядатиме спортивний варіант нового Outlander , також немає і жодних шпигунських знімків новинки. Але судячи з представлених рендерів, можна припустити, що новинка від Ralliart отримає змінену передню частину зі збільшеним повітрозабірником у бампері. Також подібний кросовер Outlander отримає додатковий повітрозабірник у капоті та прорізи повітроводів у передніх крилах. Позаду спортивний Outlander відрізнятиметься іншим бампером з масивною контрастною вставкою, в нижній частині якої розташується дифузор та пара круглих патрубків вихлопу. Доповнюють образ новинки багатоспицеві колісні диски, виконані в стилістиці моделі Lanсer Evolution X , а також занижена підвіска.
За попередніми даними, за основу для версії Outlander Evolution буде взято гібридний варіант Outlander PHEV, що заряджається , який представили в кінці жовтня. Він комплектується атмосферним бензиновим двигуном 2.4, який працює за циклом Аткінсона та розвиває 133 к.с. і 195 Нм максимального моменту, що крутить. Також частиною гібридної установки є два електродвигуни: передній видає 116 к.с. і 255 Нм, а задній – 136 л. і 195 Нм крутного моменту. Запас ходу кросовера у повністю електричному режимі становить від 83 до 87 кілометрів за циклом WLTC залежно від оснащення версії. Прем’єра новинки від підрозділу Ralliart може відбутися ближче до літа 2022 року.