Догляд за автомобілем взимку – справа не проста. Ціла наука. Налиплий сніг, примерзли двері, сіль на дорогах … Все це може привести до плачевних наслідків і дорогому ремонту. Які ж небезпеки загрожують вашому “залізного друга” в зимовий час і як їм протистояти?
“Правильне” моторне масло
Занадто густе масло для холодного двигуна не кращий варіант. При можливості – краще взяти більш рідке. Важливо вчасно міняти його, так як згустки палива або конденсату здатні спричинити за собою загибель двигуна.
Автомийка
Справжня біда взимку – бруд і сіль, тому варто якомога частіше відвідувати автомийку. Ретельне миття видаляє всі небезпечні забруднення, в тому числі сіль, яка, накопичуючись, завдає шкоди металу, навіть після закінчення зими. І перед тим як відігнати машину на мийку, видаліть самостійно все грубі забруднення, щоб уникнути подряпин. Варто також почистити арки і колісні ніші.
Акумулятори
Продуктивність акумулятора при низькій температурі стає помітно нижче. Наприклад, при нульовій тем-ре його ємність дорівнює 80%, а стартеру потрібно близько 150% потужності. Але ж тільки справно працює акумулятор здатний “повернути до життя” холодний двигун. Важливо пам’ятати про проведення і контактах, щоб не допустити витоку струму.
Прогрівання двигуна
Після запуску двигуна необхідно починати рух на середніх оборотах, так як рух “вхолосту” перевантажує мотор.
Примерзання дверей
Щоб уникнути цього, бажано провести профілактику. У продажу є спеціальні засоби для натирання ущільнювачів. Так само при собі не завадить мати Протиожеледжувачі для дверних замків.
Поїздки на короткі відстані
Буде краще якщо при таких поїздках відключити додаткові джерела витрати енергії (підігрів сидінь). Так як при роботі непрогрітому двигуна зношуються його рухомі частини.
Сніг
Він може привести до подряпин на лаку. Дайте примерзлий снігу самому відтанути на розігрітому автомобілі.
Замерзання радіатора
Ні в якому разі не заводите мотор, почекайте відмерзання. Замерзання охолоджуючої рідини повинна бути не вище -25 ° С.
Паливо
У холодну пору року необхідно використання тільки зимового дизеля, так як звичайний не переносить низьких температур. З бензином таких проблем немає, хоча відмінності між зимовим і літнім варіантами все ж є.