У наш час асортимент літніх шин просто величезний. Велика кількість виробників дозволяє вибрати гуму будь-якої якості або цінового сегмента як для легкових автомобілів, так для вантажних машин або спецтехніки. Один з найбільш поширених питань від покупців стосується необхідності обкатки сучасної гуми, пише newsyou.info .
У народі часто побутує думка, що нинішні види шин в ній не потребують. Але чи так це насправді?
Деякі автовласники стикаються з розчаруванням після покупки нової гуми. Особливо це стосується розкручених брендів. Напевно, багато відчували, що переобув машину і виїхавши з СТО, автомобіль веде себе дивно:
- машина втратила в керованості;
- колеса стали гірше гальмувати;
- іноді відчувається невелике ковзання.
У таких ситуаціях виникає логічне запитання: а за що були віддані гроші, якщо нові шини ще гірше, ніж старі?
Але проходить пара тижнів, і автомобіль починає відчуватися зовсім по іншому: зайвий (і так дратівливий) шум пропадає, колеса забезпечують хороше зчеплення з дорогою і добре реагують на кермо. Це і є результати того, що гума «закоткувати».
Чомусь сьогодні дуже поширена думка, що сучасні шини готові до повноцінної експлуатації вже відразу після їх установки. Але насправді це не так. Технологія виробництва і малюнки протекторів удосконалилися, але сам процес виготовлення покришок практично не змінився.
Автомобільна гума випікається в формах з гладкою поверхнею. Для більш легкого відділення каучуку від матриці її покривають спеціальними мастилами, сліди якої залишаються на нових шинах.
Готова покришка складається з декількох шарів. І щоб всі компоненти «притерлися» один з одним, сліди мастила зійшли з поверхні, а протектор отримав максимальне зчеплення з дорожнім покриттям, потрібно обкатка.
Для того щоб гума почала проявляти свої реальні можливості рекомендується проїздити на ній близько 200-300 кілометрів. Для деяких моделей цей інтервал може бути вдвічі більшим.