Десь спірна зовнішність або не найвидатніша динаміка, але зламатися вони можуть, тільки якщо домагатися цього спеціально.
Citroen C4
В українських водіїв склалася помилкова думка, що «французи» часто ламаються і коштують в обслуговуванні дорожче, ніж японці. Але це далеко не так.
Citroen C4 спокійно «добігають» до 250-300 тисяч кілометрів без серйозних поломок. Єдина особливість цих машин – їм потрібно грамотне обслуговування.
Машину в хорошій комплектації на «автоматі» можна знайти на Авто.ру приблизно за 5000 доларів. Попит на них не можна назвати великим, тому в продажу багато гідних екземплярів з мінімальним пробігом.
Opel Mokka
Ці кросовери рідко продаються в Україні і не здобули великої народної любові. А даремно.
Під капотом – пристойні двигуни об’ємом від 1.4 до 1.8 літра і хороші «автомати», завдяки яким Mokka спокійно доживає до пробігу в 200 тисяч км без особливих проблем. Слабких місць у машини практично немає.
Єдина проблема, здатна зіпсувати настрій – модуль запалювання, поміняти який доведеться, якщо не стежити за якістю палива. В іншому – ніяких проблем.
Nissan Tiida
Цей міцний японець у сервісменів вважається «машиною для бабусь», але насправді їздять на ньому люди, яким важлива практичність і надійність.
Tiida майже не ламається – головне правило: стежити за рівнем рідин і вчасно міняти масло. Якщо купувати автомобіль першого і другого покоління з пробігом не менше 150 тисяч км не хочеться, можна подивитися на третю генерацію моделі.
Suzuki Grand Vitara
Продавати автомобілі цієї моделі в Україні припинили ще в 2018 році, але невеликі кросовери і раніше в ціні, хоч і поступаються іншим «японцям» в популярності.
Практика показує, що Grand Vitara зберігаються дбайливіше і їздять відносно мало, а на вторинному ринку їх продають за ціну трохи нижче ринкової. Досить часто для покупки доступний двигун 2,4 літра, хороший, нехай і не самий прудкий «автомат» і надійна кліматична система.
Subaru Tribeca
Великий японський кросовер начисто програв сутичку більш іменитим побратимам і був незаслужено забутий.
Хоча по техніці у Subaru все відмінно – двигун 3,6 літра потужністю 258 к.с., відмінна шкіра в салоні, хороша, надійна АКПП і здатність перетравлювати 95 бензин з будь-яких заправок. Слабке місце Tribeca ріднить його з Opel Mokka – модулі запалювання вкрай недешеві при заміні, тому за станом свічок і палива потрібно стежити на кожному ТО.
Peugeot 4007
Французька варіація на тему великого японського кросовера теж пішла в народ. Хоча начебто у 4007 багато переваг: просторий салон, широка гама двигунів і здатність проживати на українських дорогах до пробігу в 250-300 тисяч км.
Знайти автомобіль з хорошою комплектацією, двигуном і приємним салоном на вторинному ринку не складно – машини з мінімальним пробігом і кількістю власників продають досить часто.
Попередні господарі часто не приховують власний досвід у неправильному обслуговуванні – як і будь-який «француз», 4007 просить догляду і правильного підходу грамотних майстрів.
Cadillac SRX
Перше покоління цієї моделі було не зовсім вдалим, а в другому американці з Cadillac пішли на серйозний експеримент. У машини змінилася зовнішність і «залізо» і кілька років тому українці кинулися масово скуповувати ці кросовери. Правда, потім так само масово від машин стали позбуватися – далася взнаки корейська і японська експансія на ринок.
Можна підшукати машину з пробігом 65-70 тисяч км. Бонус – хороший двигун об’ємом 3 літри і потужністю в 249 к.с. Нестачі в профільних сервісах теж немає – будь-яка СТО, де ремонтують GM, впорається з обслуговуванням і замовленням запчастин.
Chrysler 300C
Добротний американський седан позиціонували як відповідь німецькій «великій трійці», але наздогнати ці машини по продажам в Україні компанія не змогла.
Машин першого і другого поколінь в країні достатньо. Ціни – гуманні.
Мінуси – обслуговування. Запчастини на замовлення, але сучасна логістика дозволяє вирішувати всі питання за тиждень. Бонус – хороший, тяговитий двигун 3.6 літра потужність 290 к.с і «бандитський» дизайн, що виділяє автомобіль з потоку.