Зазвичай зі зміною поколінь автомобіль виростає в ціні або, як мінімум, коштує стільки ж. Однак у випадку з Nissan X-Trail все навпаки: виявилося, що новий кросовер коштує дешевше попередника.
У всякому разі, така особливість у моделі є на китайському ринку (поки продажі кросовера третього покоління стартували лише там). Так, як повідомляють місцеві ЗМІ, за Nissan X-Trail 2022 місцеві офіційні в перерахунку з юанів просять від $ 28 150 до $ 40 690 (в залежності від комплектації). У той же час машина колишнього, другого покоління, яку ще не зняли з продажу, коштує дорожче – від $ 29 220 до $ 42 300.
Відзначимо, що новий Nissan X-Trial 2022 дебютував в квітні цього року, а ось його американський побратим під традиційним ім’ям Rogue – влітку 2020 го. У новому поколінні популярний кросовер отримав, зокрема, новий зовнішній вигляд з характерним V-подібним оформленням передньої частини і салон. При цьому X-Trail від Rogue відрізняється незначно: наприклад, у них трохи інші бампери і екрани мультимедіа (у Ікс-Трейла – 12,3-дюймовий, у Rogue – на 9 дюймів).
За габаритами X-Trail 2 022 став більший попередника: довжина збільшилася до 4 681 мм (41 мм), ширина – до 1 840 мм (20 мм), висота – до 1 730 мм (20 мм). Колісна база залишилася незмінною – 2 706 мм. Крім того, зріс і дорожній просвіт – до 212 мм (4 мм). Аналогічними «ТТХ» володіє і новий Rogue.
Під капот Ікс-Трейла в Китаї встановлюється 1,5-літрова турботрійка на 204 к.с., а ось американський Рог споряджається 2,5-літровою атмосферною четвіркою потужністю 180 к.с. Обидва мотори працюють в парі з варіатором, привід – передній або повний. Європейська версія кросу повинна з’явитися пізніше (влітку 2022).