За підсумками 2017 року на український ринок прибуло 59 026 вживаних легкових автомобілів, що майже в 3 рази більше, ніж роком раніше. У той же час, на ринку внутрішніх перепродажів уживаних авто зафіксована стагнація, а в багатьох сегментах навіть спад. Таким чином, все зростання ринку припало фактично тільки на «свіжий» імпорт уживаного автотранспорту.
Схожі тенденції зафіксував AUTO-Consulting і в сегменті легкого комерційного транспорту (LCV). Так, за рік імпорт старих авто сегмента LCV виріс на 30% і досяг показника 26 241 шт. У той же час, число перепродажів уживаних автомобілів LCV-сегмента за 2017 рік скоротилося на 4%.
Загальна кількість імпортованих старих авто за 2017 рік склало 85 тис. 267 штук проти 39 тис. роком раніше.
У 2017 році вперше за багато років була зафіксована ситуація, коли імпорт уживаного автотранспорту (легкові + LCV повною масою до 3,5 т) практично наздогнав показник ринку нових автомобілів. Для порівняння, продажі за 2017 рік нових легкових авто склали 80 тис. 271 шт, а реалізація авто LCV-сегмента – 7 тис. 363 шт. Сумарно їх було продано в Україні – 87 тис. 634 шт.
Крім того, великий потік старого імпорту вже почав викликати труднощі з реалізацією автомобілів на внутрішньому ринку. Так, у цілого ряду марок імпорт «свіжих» авто б-у вже переважає над продажами бренду з існуючого парку авто в Україні. Поки, цей тренд торкнулася не всіх, але в останні місяці вже багато власників мали проблеми з продажем своїх авто в Україні.
Якщо проаналізувати обсяги та модельний ряд угод з уживаними авто за останній рік, то поставки «свіжого» старого імпорту значно гальмують перепродажі аналогічних авто, а часом роблять їх неможливим без значного зниження ціни.