Як і очікувалося від концепту, Skylight відрізняється декількома дизайнерськими штрихами, які виділяють його серед серійних версій Golf GTE, на яких він заснований. По-перше, можна помітити особливий забарвлення з графікою Lapiz Blue і Catalina Blue на білому корпусі, яка поєднується з комплектом 20-дюймових колісних дисків.
Ручки дверей підсвічуються, а задні ліхтарі прикрашені білим світлодіодним графікою на темному тлі. Збільшений задній спойлер і бічні пороги запозичені у Golf R, завершуючи зовнішні зміни разом з вихлопними трубами з нержавіючої сталі, надрукованими на 3D-принтері.
Усередині найяскравішою особливістю є голограма значка GTE над центральним сенсорним екраном, яка реагує на швидкість / прискорення. Більш того, синя оббивка спортивних сидінь поєднується з синіми деталями на приладовій панелі, рульовому колесі і дверях. Вибір кольору має сенс, оскільки значок GTE асоціюється з синім (в той час як GTI – з червоним, а GTD – з чорним).
Нарешті, в багажнику ховається вражаюча звукова система з повною вихідною потужністю 3110 Вт, чого цілком достатньо для організації вечірки на відкритому повітрі. Ще одна річ, яку можна знайти в багажному відділенні, – це електричний скейтборд.
Однак інженери вирішили не допрацьовувати підключається гібридну установку. Це означає, що Skylight має 1,4 TSI від стандартної моделі і електродвигун з сумарною потужністю як у GTI – 242 к.с. і обертовим моментом в 400 Нм. Потужність передається на передні колеса через 6-ступінчасту коробку передач DSG з допомогою електронного диференціала XDS. Акумулятор на 13 кВт / год забезпечує запас ходу на електротязі близько 60 км, а адаптивна підвіска DCC забезпечує комфортну або спортивну манеру їзди.
Всього над проектом працювали 16 учнів. За традицією, троє з них також брали участь в розробці торішнього концепт-кара, поділившись своїм досвідом з командою. Для тих, хто хоче побачити Golf GTE Skylight поблизу, він буде виставлений на заводі Volkswagen Autostadt в Вольфсбурзі, Німеччина.