Хорватська фірма Rimac, заснована в 2009 році інженером і бізнесменом Мате Рімак, представила своє нове дітище – гіперкар Nevera, що є розвитком концепту C-Two, показаного ще 3 роки тому. Дрібносерійна машина названа на честь штормів, що виникають біля узбережжя Адріатичного моря.
Від концепту Nevera відрізняється в першу чергу активною аеродинамікою. Серійний гіперкар пропонує 2 режиму: «низький опір» і «висока притискна сила». У першому коефіцієнт ефективності становить 0,3 Cx, проте активація другого збільшує притискну силу на 326%. У серійній машині Rimac змінила форму капота, стійок, переглянула дизайн дифузорів, спліттеров і радіаторів, а повітрозабірники нової конфігурації підвищили ефективність гальмівної системи і трансмісії на 30% на низьких швидкостях і на 7% – на високих.
У рух гіперкар призводять 4 електромотора з сумарною потужністю 1914 кінських сил, живить його високовольтна батарея ємністю 120 кВт / год. Розгін з 0 до 100 км / год – 1,97 секунди, до 300 км / год – 9,3 секунди. Популярну в гоночному світі дистанцію в 1/4 милі машина проїжджає за 8,6 секунди, максимальна швидкість – 412 км / г. Споряджений вага Rimac Nevera – 2150 кг, по осях – 48/52.
Потужному автомобілю потрібно впевнено зупинятися. За цей аспект у Rimac Nevera відповідають 390-міліметрові вуглець-керамічні гальмівні диски Brembo з шестипоршневими механізмами.
У хорватській фірмі кажуть, що їх дітище забезпечує найефективніше рекуперативного гальмування серед всіх серійних автомобілів, проте величезні і дорогі гальмівні диски потрібні машині на випадок, якщо температура її високовольтної батареї наблизиться до своєї робочої межі і використовувати рекуперацію буде неможливо.
Всього компанія планує випустити 150 екземплярів Nevera , вартість кожної машини починається з 2 млн євро.