Базова версія нового BMW i4 з індексом eDrive40 отримала один електродвигун на задній осі, який видає 340 к.с. і 430 Нм максимального крутного моменту. На розгін до першої «сотні» у такого електрокара йде 5,7 секунди, а запас ходу на одній зарядці досягає 590 кілометрів по циклу WLTP .
Старша версія BMW i4 з індексом i4 M50 передбачає вже не один, а два електромотора (по одному на кожній осі) загальною потужністю 544 к.с. і 795 Нм крутного моменту. Швидкість 100 км / год такий седан набирає за 3,9 секунди і може проїхати на одній зарядці 510 кілометрів: це на 80 кілометрів менше, ніж в початковій версії eDrive40 .
У список стандартного оснащення електричної BMW i4 в числі іншого включили камеру заднього виду, електропривод багажного відсіку, світлодіодну оптику, пневмопідвіску на задній осі (в топової модифікації – з адаптивними амортизаторами), спортивні крісла, M – Кермо, просунутий клімат-контроль і медіасистему iDrive нової генерації, яка об’єднує електронну панель приладів і дисплей мультимедіа на одній злегка зігнутої панелі.
Опціонально для нового BMW i4 будуть доступні приблизно 40 електронних помічників, лазерні фари, колісні диски збільшеного діаметру (до 20 дюймів), індивідуальні варіанти обробки екстер’єру і салону, аудіосистема Harman / Kardon , панорамний дах, а також спеціально розроблена система «звучання» силових установок , саундтрек для якої створював відомий німецький композитор Ханс Циммер.
Вартість нового BMW i4 поки названа тільки для ринку США: там електрокар обійдеться мінімум в 55 400 доларів.