В автомобілі планують вмонтувати рекламу

1
140

Для більшості компаній подача заявок на патенти – це нормальний бізнес-процес, тому що, наприклад, в автомобілях є багато речей, які необхідно зберегти, перш ніж конкуренти зможуть побачити щось нове і поспішити забрати це у вас. Але іноді все буває досить дивно і неправильно.

Яскравим прикладом дивної заявки на патент є заявка Ford від 6 травня. Компанія запропонувала ідею перетворення придорожніх рекламних щитів, знятих бортовими камерами, в рекламу, яка буде відображатися на мультимедійному екрані. Водії навіть можуть переходити на такі банери, щоб скористатися рекламною пропозицією.

Таку ідею можна було б реалізувати без особливих зусиль: в кінці кінців, в більшості нових автомобілів є технології, що зчитують дорожні знаки, в тому числі забороняють, щоб дати вам цінну інформацію для підвищення безпеки і комфорту подорожі. Але тут все трохи суперечливе.

Ідея Blue Oval полягає в тому, щоб система сканувала рекламний щит, інтерпретувала інформацію з нього і представляла вам найважливішу частину на мультимедійний дисплей. У Ford відзначають, що найбільш важливою інформацією є, наприклад, конкретний продукт, номер телефону, веб-сайт або години роботи компанії.

Деяких водіїв згадки дратують, проте, ідея нових технологій полягає в тому, щоб допомогти вам бути в безпеці і, перш за все, зосередитися на дорозі. А спливаюча реклама з дисплея буде сильно відволікати, а значить – це небезпечна задумка. На щастя, на даний момент технологія Ford знаходиться в фазі «всього лише ідеї».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!