На багатьох ринках малолітражні автомобілі B-сегмента або суперміні вимирають. У деяких країнах Європи ці типи нових автомобілів все ще домінують, але в багатьох регіонах невеликі кросовери стали новою нормою для пересування по місту. Проте, з сукупним обсягом продажів приблизно 2,25 млн у 2020 році, європейські виробники як і раніше зацікавлені в сегменті B.
Ще більше ускладнюючи умови випуску малолітражних автомобілів, на континенті плануються нові суворі стандарти викидів. Норми Euro 7 вступлять в силу з кінця 2025 року та створюють ще одну проблему для моделей B-сегмента з двигуном внутрішнього згоряння. А це може означати, що вони стануть набагато дорожчі. Глава Renault Group Лука де Мео зазначив, що машини з сегмента B близькі до того, щоб бути збитковими. Однак все може змінитися на краще.
«Є початкова ціна за очищення будь-якого двигуна внутрішнього згоряння. Вам потрібен фільтр сажі, що містить платину, родій та інші дорогі матеріали, незалежно від того, чи йде він на Clio за 15 000 євро або на Mercedes S-Class за 120 000 євро. Звичайно, фільтр S-класу трохи більший, але він набагато дешевший в процентному відношенні. Покупець може дозволити собі заплатити. Але компаніям, що виробляють малолітражні автомобілі, стає все важче », – сказав він британському виданню Autocar.
Де Мео сказав, що суперміні з двигунами внутрішнього згоряння можуть подвоїтися в ціні, як тільки вступить в силу стандарт Євро-7. Врятувати ситуацію зможуть тільки електрокари.
«Вартість батарей падає приблизно на 10% в рік. А маленьким електромобілям потрібні батареї меншого розміру, тому вони навіть дешевші в процентному відношенні, ніж сімейні електромобілі. Наближається момент, коли дві криві витрат перетнуться. У цей момент електромобіль стане більш життєздатним в Європі », – пояснив він.