Ескіз дизайну супроводжується деякими цікавими деталями, випущеними комерційним відділом VW, що підкреслюють «гнучкість» настройки кабіни. Наприклад, повнорозмірна лава в третьому ряду була повністю прибрана, їх замінили роздільні сидіння, які можна витягнути з мінімальними зусиллями.
VW рекламує «набагато легші» сидіння в другому і третьому рядах, які можна «дуже швидко» переміщати і знімати щоразу, коли потрібно перевозити вантаж замість людей. Нещодавно розроблена система простягається від задньої частини до сидінь другого ряду, що значно підвищує мобільність автомобіля. Одна цікава особливість – це можливість висунути середнє сидіння третього ряду вперед, створюючи ідеальне місце для зберігання велосипеда або інших довгих предметів.
У салоні Multivan Volkswagen встановлює стіл з 1985 року, і з наближенням випуском T7 концерн заявляє, що він «заново винайшов» стіл, запровадивши систему напрямних, що дозволяє користувачам трансформувати його в будь-якому положенні. У поєднанні з можливістю зняття сидінь з одного боку автомобіля універсальність інтер’єру Multivan буде неперевершеною.
З цією метою новий T7 буде пропонувати розташування сидінь лицем до лиця за рахунок повороту середнього ряду на 180 градусів – функції, яку VW пропонував в моделі T3 більше 35 років тому.
Офіційна презентація повинна відбутися десь в червні, але VW заявляє, що попереду нас чекає ще масштабна тизерна кампанія. На даний момент офіційної інформації про моделі немає, але ми знаємо, що Multivan перейде на всюдисущу платформу MQB, що має зробити його більш схожим на легковий автомобіль, ніж будь-коли раніше. Також модель отримає підключається гібридну силову установку, яку можна буде придбати вже на старті продажів.