ТОП-4 кросовери люкс-класу в Україні

Час читання: 4 хв.
0

Давайте домовимося відразу: ніяких рамних позашляховиків, мова тільки про кросовери, які заточені під усе, крім серйозного бездоріжжя. Натомість в їх розпорядженні:

  • керованість спорткара (слухняність і прозорість рульового управління, тримання в поворотах на високих швидкостях, надійна і потужна гальмівна система);
  • блискавична швидкість (мова як про розгінну динаміку з місця та в русі, так і про показники максимальної швидкості);
  • райський комфорт (безкінечний список опцій, найкращі матеріали оздоблення салону, широченні можливості персоналізації, плавність ходу);
  • практичність (багато місця в салоні, великий багажник, перелік оригінальних аксесуарів на всі випадки життя, високий кліренс);
  • відносна прохідність (все-таки, наявність пневмопідвіски, спеціальних режимів для руху по пересічній місцевості чи навіть бездоріжжям, а також грамотно налаштована «електроніка» грає роль).

Отож, універсальними такі машини назвати можна без натяжки. У даному списку ми представляємо чотири супер-кросовери класу «люкс», кожен з яких носить емблему спортивної марки. Тому навіть ці моделі таких іменитих брендів як Porsche, Bentley, Aston Martin чи Lamborghini несуть у собі в першу чергу розкіш і спорт, але, крім того, радують високим ступенем практичності (як для цих марок особливо). Цікавий факт, що троє з чотирьох представників даної підбірки побудовані на одній і тій же платформі і входять в той самий концерн Volkswagen A.G. І тільки SUV від Астон Мартін стоїть одинаком, представляючи цим самим ще більшу цінність в плані ексклюзивності продукту. А на таке в даному класі звертають увагу.

Porsche Cayenne Turbo

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Німеччина;
  • Зборка: Словаччина;
  • Вартість, €: ≈ від 147 000 до 225 000 (до 260 000 у версії S E-Hybrid).

Cayenne, як і Porsche в цілому, є найбільш демократичним у цій когорті суб’єктом. Вже не згадуючи про звичайні Каєнни, які конкурують скоріше з «дешевим» преміум-сектором великих SUV, варто відмітити, що початкова вартість 147 тисяч євро стосується версії Turbo, тоді як гібридний монстр Turbo S E-Hybrid стартує тільки з 175 000 євро. Різниця в техніці. Версія Turbo оснащена4.0-літорвим V8 потужністю 550 к.с. і прискорюється з 0 до 100 км/год за 4.1 с., тоді як в Turbo S E-Hybrid такий же двигун працює в парі з електромотором, відповідно сумарна віддача тут аж 680 к.с. при розгоні 3.8 секунд до «сотні».

Bentley Bentayga

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Сполучене Королівство (Англія);
  • Зборка: Сполучене Королівство;
  • Вартість, €: ≈ від 175 000 до 400 000.

Поршевський 4.0-літоровий V8 трудиться і під капотом Бентлі. Ті ж самі 550 к.с. розганяють дещо важчу англійську машину до 100 км/год за 4.5 с. Є також версія Bentayga Hybrid, де електромотор допомагає бензиновому V6 2.9 від Audi видавати 440 к.с. Флагманська модифікація – Bentayga Speed – призначена для пожирання кілометрів на автострадах. Вона має 6.0-літровий мотор W12 на 635 к.с., прискорюється до «сотні» за 3.9 секунд і здатна розвинути максимальну швидкість у 306 км/год. Цікавою особливістю Бентайги є її варіативність у кількості посадкових місць: їх може бути 5 (стандартно), 7 (для «любителів») або ж 4 (для непомірної розкоші на другому ряду).

Aston Martin DBX

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Сполучене Королівство (Англія);
  • Зборка: Сполучене Королівство;
  • Вартість, €: ≈ від 190 000 до 270 000;

Агрегат у «джипа» від Астон Мартін тільки один – це V8 на 4.0 літра, який англійці за ліцензією взяли у Mercedes-Benz. Тут він видає 550 к.с. і розганяє DBX до 100 км/год за 4.5 секунд, прямо як Бентайга V8. Коробка передач, звісно, теж мерседесівська, на 9 швидкостей (у Бентлі лише 8). Але що з того, коли витрачає палива у змішаному циклі Aston Matrin на 1.5 літра більше за Bentley. DBX має неперевершений інтер’єр, з першокласною якістю і оригінальним дизайном. В ньому багато місця, доступна широчезна гама кольорів і варіантів оздоблень.

Lamborghini Urus

  • Клас: великий SUV;
  • Країна-виробник: Італія;
  • Зборка: Італія;
  • Вартість, €: ≈ від 227 000 до 285 000.

І знову платформа MLB і V8 4.0 від Porsche! Щоправда, мотористи Lambirghini змінили двигун і на італійському суперкросовері він видає 650 к.с. і 850 Нм! Максимальна швидкість Уруса дорівнює 305 км/год, фактично як у Bentayga Speed, а от розгін з 0 до 100 км/год безперечно рекордний – за 3.6 с. В салоні машина підкреслено спортивна, особливо в порівнянні з чопорним Бентлі. Стриманий в емоційному плані інтер’єр Porsche Cayenne Turbo знаходиться десь посередині між своїми співплатформенниками. Втім, розкоші в Урусі теж вистачає: тут можна замовити оздоблення всього салону вкруг італійською шкірою Poltrona Frau, аудіосистему Bang & Olufsen і 4-місну конфігурацію з телевізорами на задньому ряду і багато чого ще.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!