У найближчому майбутньому Skoda планує випустити дешевші версії своїх моделей для Європи, щоб скласти конкуренцію Hyundai і Kia, а також розширити свій асортимент за рахунок невеликих електромобілів. Про це в інтерв’ю Automobilwoche повідомив новий генеральний директор компанії Томас Шефер, інформує sud.ua .
Топ-менеджер був непохитний у тому, що продукція Skoda пропонує відмінне співвідношення ціни і якості, але компанії потрібні нові моделі для ринків, які шукають більш прості автомобілі. Кросовер Kushaq, який створювався для Індії, незабаром буде продаватися і в інших країнах.
«Ми працюємо над новими електромобілями, які будуть встановлені під Enyaq iV, щоб утвердитися в більш дрібних сегментах. До середини десятиліття у нас буде принаймні одна така модель, а після цього ми запропонуємо повністю електричну Octavia », – сказав Шефер.
Бос Skoda додав, що такі бренди, як Hyundai, Kia і Citroen, мають дуже сильні позиції в Південній Європі, і для того, щоб успішно конкурувати з ними, Skoda повинна випускати варіанти своїх моделей з привабливою ціною.
Шефер був непохитний у тому, що Skoda розглядає безліч нових ринків. Після Індії та Росії йдуть країни СНД, а також Північна Африка. Він навів приклад Єгипту, де проживає майже 100 мільйонів чоловік і щорічно на місцевому ринку продається близько 800 000 нових автомобілів.
«Ми хочемо бути частиною цього. У нас вже є відповідне розташування наших заводів – в Чехії, Росії та Індії, і тепер наша мета – ще краще використовувати їх потенціал. Ми збільшуємо потужність заводу в Братиславі, де буде збиратися Superb. Чудово, тому ми звільнимо потужності в Квасіни », – сказав Шефер.
Він додав, що очікує, що до 2030 року близько 60% продажів Skoda доведеться на повністю електричні автомобілі. Однак електрифікація лінійки буде повільною і розумною, починаючи з м’яких гібридів і закінчуючи гібридними зарядками, щоб дістатися до електромобілів.