Автоексперти перерахував основні небезпеки від електромобілів

Час читання: 2 хв.
0

Для багатьох електрокари здаються чимось незвичайним і небезпечним, оскільки у нас вони не мають тієї популярності, що в цивілізованих країнах. При цьому ряд побоювань дійсно виправдані, вважають експерти Autocar.

Журналісти відразу ж звернули увагу, що збірка електромобілів практично не відрізняється від виробництва традиційних легковиків, в результаті чого екологічно чистий транспорт піддається тим же етапах тестування і перевірок безпеки.

«Якщо трапиться найгірше, то найбільша з можливих проблема з літій-іонним акумулятором. Якщо один з елементів буде пошкоджений і станеться коротке замикання, є ймовірність, що пожежонебезпечний електроліт може спалахнути, стаючи все гаряче через використання накопиченої енергії і розігріється до 1000 градусів за Цельсієм. Якщо це наростаюче тепло зашкодить сусідні ланки, може статися ланцюгова реакція. Тоді полум’я тільки збільшиться і згасити його неможливо, треба чекати, коли вогонь загасне сам, витративши накопичену енергію », – відзначили наші британські колеги.

Реклама

Однак такий найгірший результат вважається зараз малоймовірним, оскільки сучасні електрокари мають ударостійкий захист АКБ, а самі батареї встановлюються якнайдалі від можливих зон ушкоджень. Крім того, такі машини комплектуються автоматичними системами, які відключають несправний блок в разі аварії. Коли датчики автомобіля визначають, що сталася аварія, спрацьовують спеціальні системи, які розривають високовольтні кабелі, відключаючи живлення.

Ще однією проблемою електромобілів є їх безшумна робота. З 1 липня 2019 року в деяких країнах законодавчо закріплено вимогу, що зобов’язує автовиробників оснащувати машини електронним шумогенератором. Більшість авто мають два пристрої, встановлені в передньому і задньому бамперах, які генерують звук, схожий на звук двигуна внутрішнього згоряння.

Ще одне побоювання стосується зарядки під час дощу. Автоексперти відзначають, що більшість домашніх і комерційних зарядних станцій мають вологозахищений корпус, а зарядний гніздо і роз’ємом старанно ховають від попадання води. Крім того, система налаштована так, що перевіряє гніздо і роз’єм перед зарядкою на предмет наявності сторонніх частинок, в тому числі води, і не подає струм якщо виявить щось стороннє.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!