Нагадаємо, що з 1958 року в Китаї під маркою Hongqi випускають лімузини для місцевої партійної еліти, а з 90-х років автовиробник зайнявся випуском машин для чиновників середньої ланки. У 2013 році з’явився перший ринковий автомобіль Hongqi , яким став великий седан H7 . У минулому році стало зрозуміло, що концерн FAW вирішив вивести автомобілі бренду Hongqi за межі КНР, і на Франкфуртському автосалоні з’явилися кілька концептів.
Тепер же стало відомо, що одним з перших експортних ринків для Hongqi стане Норвегія, а за дистрибуцію відповідатиме фірма Motor Gruppen. У 2021 році на ринку цієї країни з’явиться електричний кросовер E-HS9 .
Дизайн нового SUV перегукується з моделями Rolls-Royce , однак E-HS9 має модну двоповерхову оптику. Примітно, що з 2018 року над створенням образу автомобілів китайської компанії працює колишній шеф-дизайнер британського люксового бренду – Джайлс Тейлор. Разом із тим у FAW він перейшов уже після того, як був представлений концепт-кар Hongqi E-Jing GT, який і поклав початок новому фірмовому стилю «преміум» з Піднебесної. За розмірами новий E-HS9 ближче до BMW X7 , ніж до Rolls-Royce Cullinan . Довжина, ширина і висота Hongqi E-HS9 становить: 5209 мм 2010 мм, 1731 мм відповідно при довжині колісної бази – 3110 мм.
Кросовер в Норвегії буде пропонуватися в трьох комплектаціях. Базова і середня модифікації будуть поставлятися з семимісному салоні, в ось флагманське виконання матиме шість місць. Версія Comfort зможе похвалитися цифровий панеллю приладів, мультимедійним комплексом з великим дисплеєм, сенсорною центральною консоллю, системою автоматичного гальмування, а салон буде оздоблений шкірою алькантара. Версія Premium буде поставлятися з матричної головною оптикою, окремим дисплеєм для переднього пасажира, вентиляцією передніх крісел і проекційним дисплеєм. Найбільш оснащена модифікація Exclusive має в своєму арсеналі функцію розпізнавання осіб, цифрове салонне дзеркало, крісла з функцією масажу і обробку шкірою Nappa.
У Норвегії базова версія буде оснащуватися двома електродвигунами потужністю 218 к.с. кожен, а їх сумарна віддача становить 436 к.с. Живляться ці двигуни від акумуляторної батареї ємністю 85 кВт * год, яка зможе забезпечити запас ходу близько 400 км по циклу WLTP. Модифікації Premium і Exclusive мають спереду 218-сильний двигун, а ззаду 333-сильний мотор, сукупна потужність становить 551 к.с. У цих версіях акумулятор ємністю 99 кВт * год і запас ходу близько 450 к.с. З місця до 100 км / г 551-сильна версія розганяє за 4,9 секунди.
На даний момент відомі лише попередні ціни на Hongqi E-HS9 . Базова версія обійдеться мінімум в 620 000 норвезьких крон, що складає приблизно 2 млн гривень, за топову модифікацію доведеться викласти 780 000 крон (близько 2,5 млн гривень). Електричний Hongqi E-HS9 планують випустити і на інші європейські ринки. Через деякий час модель з’явиться в Нідерландах.