Німецька марка представила концептуальну версію електромобіля, який став прабатьком для серійного седана Taycan. Спереду, машина схожа на 918 Spyder, а в задній частині – на Panamera.
14 вересня 2015 року компанія Porsche здивувала всіх тих, хто прийшов на Франкфуртський автосалон. Компанія показала концептуальний електромобіль Mission E. Приблизно чотири роки по тому, Mission E перетворився в повністю електричний седан Taycan. Примітно, але на етапі розробки цього авто був ще один концепт, який міг дуже сильно вплинути на зовнішній вигляд серійного електричного седана. Йдеться про Vision Turismo, який “сягає своїм корінням” в набагато більш стару концепцію.
Це тому, що ця модель виконана в масштабі 1: 1 заснована на 918 Spyder, останнього гіперкара Porsche, який ми вперше побачили в концептуальному вигляді ще в 2010 році на Женевському автосалоні.
Серійна версія була представлена приблизно три з половиною роки по тому у Франкфурті. Головний дизайнер компанії Майкл Мауер проходив повз ескізу 918, і здавалося, що у гіперкара є задні двері, що відразу викликало його інтерес.
«Проходячи повз, я побачив схематичне зображення Porsche 918 на креслярській дошці дизайнера в нашій студії. Лінія була перемальована фломастером, щоб чітко показати падаючий контур даху. Краєм ока це виглядало так, як ніби це шарнір задніх дверей. Я був вражений! “
Його першою думкою було з’ясувати, куди краще було б встановити двигун – можливо, посередині, але він також не виключив варіант із заднім розташуванням двигуна для потенційного 911 з реально використовуваними задніми сидіннями. Розмовляючи з рештою команди дизайнерів, Майкл Мауер і його колеги в кінці кінців прийшли до висновку, що повністю електричний мотор буде найбільш підходящим варіантом.
Дивлячись на цю масштабну модель 960 Turismo, легко помітити, що дизайн передньої панелі в значній мірі натхненний 918 Spyder. Задня частина з повнорозмірною світлодіодним смугою схожа на те, що ви знайдете на нинішній Panamera, а також на інших моделях Porsche.