Коли ця умова не дотримується, у клієнта повинні виникнути чіткі сумніви. За рахунок наявності рами, лебідок, порогів і силових бамперів позашляховик досить добре здатний долати перешкоди і витримувати високі показники навантаження, що не властиво для безрамної моделі.
Важливою відмінністю позашляховика і кросовера також можна назвати наявність повнопривідної системи. Експерти кажуть також про оснащення заниженою передачею. Для кросоверів є можливість блокування муфти, а серед справжніх позашляховиків таке рішення не передбачається.
Серед відмінностей варто назвати геометрію кузова, яка повинна мати 45-градусні кути в’їзду і з’їзду, а також присутність залежних передньої і задньої підвіски. Не менш важливим фактором вказана «правильна» позашляхова гума. У автомобіля для руху поза зручного шосе повинне бути днище з листової сталі, а також великий кліренс і мінімум дві блокування.