У наступному році McLaren серйозно займеться електрифікацією свого модельного ряду, випустивши перший по-справжньому повністю новий серійний автомобіль після MP4-12C 2011 року – і ним стане гібрид.
Нова модель буде запущена в першому кварталі наступного року і надійде в продаж в середині 2021 року. Вона послужить заміною давно зарекомендувала себе серії Sports Series, в яку входять моделі 540C, 570S і 600LT. Закінчить модельний ряд цієї серії новий 620R, натхненний гоночними автомобілями GT4.
Виробник з Уокинга замість цього перейде в те, що він називає підкатегорією High Performance Hybrid (HPH), розташованої між McLaren GT і нинішнім асортиментом моделей Super Series. Новий автомобіль фактично замінить McLaren 570S, але очікується, що його ціна перевищить ціну сьогоднішніх автомобілів спортивної серії.
Поряд з використанням нової платформи, багатою вуглецевим волокном, поки ще неназвана модель стане першим сучасним McLaren, який відмовиться від 3,8-літрового бітурбованого V8 від Ricardo. На його місці буде інший силовий агрегат, створений цією ж компанією: V6 з подвійним турбонаддувом, з’єднаний з гібридною системою, яка, як стверджується, пропонує «приголомшливий рівень продуктивності і унікальні враження від водіння».
Були розкриті деякі основні характеристики силової установки. Сумарна потужність системи буде перевищувати 562 к.с., пропоновані 570S, і, як очікується, значно перевищить 600 к.с. Також очікується значне збільшення крутного моменту, який буде доступний «з низів».
«Я завжди говорив, що моєю метою було випустити гібрид з такою же вагою, як і у попередньої машини. Ми не збираємося цього робити, але ми будемо в межах 30-40 кг », – зазначив раніше глава марки.
Таким чином, очікується, що споряджена маса складе близько 1500 кг. Для довідки: гібрид Honda NSX важить 1725 кг. Ключовим фактором для зниження ваги стане абсолютно нова легка вуглецева архітектура McLaren – MCLA. Вона була спроектована і розроблена в Технологічному центрі композитних матеріалів McLaren в Шеффілді.