У мережі показали Запорожці, які ніколи не виїхали із конвеєра

Час читання: 3 хв.
0

Подібні радянські авто свого часу для багатьох стали першими транспортними засобами. Однак, мало кому відомо, що рідкісні і незвичайні версії машин існували ще до того, як ЗАЗ-965 став предметом саморобного тюнінгу. Про які поговоримо далі.

Дослідний зразок Москвич-444 був розроблений МЗМА спільно з НАМІ. Спочатку, він отримав 2-циліндровий опозитний мотор в 0,65 л, потужністю 17,5 к.с., а потім з’явився V4 з робочим об’ємом 0,75 л і потужністю 23 к.с.

Дослідний зразок Москвич-444

Також вартий уваги прототип НАМІ-059, який створив Юрій Долматовський. Машина була оснащена 2-циліндровим мотоциклетним мотором об’ємом 0,75 л, що розвиває 22 к.с.

Прототип НАМІ-059
Реклама

Серійно випускали в 1960-му році ЗАЗ-956, але вже зі зміненим передком. В цьому ж році був створений вантажний фургон ЗАЗ-965С призначений для збору пошти з вуличних ящиків з вантажопідйомністю в 150 кг. Всього таких було випущено 650 машин.

ЗАЗ-965 – варіант модернізації
Дрібносерійний фургон ЗАЗ-965С

Авто НАМІ-0100 стало результатом ще одного рестайлінгу Запорожця. Але в виробництво його так і не запустили, оскільки почалася робота над ЗАЗ-966 з зовсім новим кузовом.

НАМІ-0100

Модель ЗАЗ-965 використовували за радянських часів виключно для внутрішньозаводських потреб.

ЗАЗ-965 для внутрішньозаводських потреб

Примітно, що незабаром Запорожці перестали бути утилітарним сімейним транспортом і з них стали саморобний робити найрізноманітніші варіації автомобілів, в тому числі кабріолети.

Кабріолет на базі ЗАЗ-965
Кабріолет зі зміненими елементами кузова
Стретч на основі Запорожця

В результаті з’явилися і такі автомобілі, в яких лише частина елементів від ЗАЗ-965. Йдеться про автомобіль Bagira з двигуном ВАЗ-2108, а коробкою передач від ЗАЗ-968.

Повнопривідна Bagira з двигуном вісімки
Двомоторний повнопривідний монстр з кузовом за мотивами ЗАЗ-965

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!