Американський виробник електрокарів Tesla повідомив про відкриття свого першого флагманського онлайн-магазину на провідній китайській платформі електронної комерції Tmall.com, що належить Alibaba.
У магазині споживачі зможуть купити автозапчастини та додаткові комплектуючі. Крім того, на платформі буде доступна опція попереднім записом для проходження тест-драйву.
За заявою Tesla, шляхом реєстрації на Tmall компанія розвиває свою онлайн-модель на третій платформі, формує онлайн-сервіс замкнутого циклу для післяпродажного обслуговування, автосервісу і ексклюзивних аксесуарів. Таким чином, всі необхідні товари і послуги для функціонування автомобілів компанії будуть доступні онлайн.
Компанія Tesla також зазначила, що перша партія товарів в Tmall, головним чином, буде представлена замовними ексклюзивними аксесуарами для продаються моделей автомобілів, наприклад, комплекти чохлів для сидінь високого класу, набір дорожнього сервісу, а також сполучна панель для швидкої зарядки мобільних телефонів. Крім цього, на цій платформі можна буде замовити тест-драйв.
Однак варто зазначити, що в магазині Tesla на платформі Tmall не продаються автомобілі компанії. В даний час офіційний сайт компанії як і раніше є єдиним каналом онлайн-продажу основної продукції автовиробника.
Відповідно до доступних матеріалів, флагманський магазин Tesla на майданчику Tmall був відкритий 21 січня цього року.