Купувати автомобіль під час кризи вигідніше, ніж у звичайний період часу. Про це напередодні заявили експерти.
Вони визначили, що легкове авто напередодні кризи втрачає в ціні всього 9% за три роки експлуатації. А куплене авто в звичайний період здешевлюється на 20% від вартості.
Відзначається, що це викликано тим, що після настання кризового періоду вартість авто виробником не відразу переглядається. І покупець має більше часу купити авто за докризової вартості.
Наприклад, Renault Logan куплений в 2014 році подешевшав на 3%, а в 2017-му цей показник становив уже 20%. А Hyundai Solaris куплений 2014 році втратив в ціні лише 9%, а той, що був придбаний в 2017 році – 13%.
При цьому, експерти відзначили, що правило такого здешевлення стосується не всіх марок авто. Наприклад, вартість Skoda Octavia в обох випадках знижувалася рівномірно.