Експерт розповів, як влада намагається «залізти» до кишені водіїв

Час читання: 2 хв.
0

Розміщення камер для фотовідеофіксації ДТП на дорогах – не знизить рівень аварійності на дорогах, оскільки держава ставить своїм завданням збільшення зборів від штрафів, а не турботу про безпеку на дорогах країни.

Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA повідомив адвокат, старший партнер адвокатської компанії «Кравець і партнери» Ростислав Кравець.

«Уже чимало часу в містах діє режим обмеження швидкісного режиму – не більше 50 кілометрів на годину, але кількість правопорушень і ДТП пов’язаних з перевищенням залишилося на колишньому рівні», – сказав експерт.

Реклама

На думку Кравця, нововведення, пов’язані з камерами фотовідеофіксації ДТП, є наслідком неправильного управління державою, головною метою якої має бути зменшення аварійності, а не збір додаткових штрафів.

«Замість того, щоб зробити якісну розмітку, зайнятися якістю дорожнього покриття, питаннями профілактики дорожнього руху, влада намагається знизити кількість аварійності за допомогою виписування все нових штрафів», – додав він.

За словами адвоката, немає підстав вважати, що введення штрафів і запуск камер спостереження буде істотно впливати на зниження аварійності, пов’язаної насамперед з неякісним дорожнім покриттям і поганою організацією руху.

«З поширенням камер на дорогах в майбутньому, чисто теоретично можна припустити зниження рівня аварійності, але не більше ніж в межах 10% (не більше 5-6%). У світлі того, як у нас реєструють правопорушення, можна припустити, що відповідну статистику будуть створювати штучно, щоб довести ефективність застосування відеокамер», – підсумував Р. Кравець.

Нагадаємо, в Києві запрацювали перші 20 камер фотовідеофіксації дорожнього руху. Наступні 30 будуть встановлені в Київській області до 1 травня.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!