Експерти розповіли про вплив коронавіруса на світовий автопром

Час читання: 2 хв.
0

Деякі автомобільні заводи в Китаї закриваються, так як поширення коронавіруса в світі триває, але продажі в Китаї в лютому в значній мірі впали. Деякий вплив вірус надав і на Європу, де на заводах FCA, Renault, BMW і Peugeot незабаром може відбутися зупинка. Американські заводи поки працюють нормально.

Коронавірус непередбачуваний, як і його вплив на автомобільну промисловість. Останнім часом з’являється все більше і більше натяків на те, що вірус буде грати все більшу роль у зміні картини продажів в Азії та Європі.

Президент Трамп спільно з представниками Центрів по контролю і профілактиці захворювань (CDC) провів 26 лютого прес-конференцію, на якій обговорювалося заклопотаність з приводу запинки вірусу в США. Представник CDC заявив, що вони працюють над тим, щоб забезпечити фінансування боротьби з вірусом в рамках багатоцільового плану, який включає в себе розширення епіднагляду, підтримку державних і місцевих органів влади, розробку ліків і вакцин, а також збір масок і інших захисних матеріалів для громадського використання.

Реклама

Рейтингове агентство Moody’s в середу змінило свій прогноз світових продажів автомобілів в 2020 році. Раніше агентство повідомляло, що продажі скоротяться на 0,9% в 2020 році в порівнянні з 2019 роком. Новий прогноз полягає в тому, що глобальні продажі впадуть на 2,5%. Вплив вірусу на продажі автомобілів в Китаї може бути більше.

MTA Advanced Automotive Solutions, постачальник для ряду автовиробників, які збирають автомобілі в Європі, вчора оголосив, що, оскільки Covid-19 був підтверджений в італійській Кодоге, де у MTA є виробничий завод, конвеєр буде закритий на невизначений час. 600 працівникам заводу буде наказано залишатися вдома, і «відмова від поставки товару фактично призведе до зупинки трьох виробничих ліній [Fiat Chrysler]», починаючи з сьогоднішнього дня, а з 2 березня – всіх інших заводів FCA в Європа, а також Renault, BMW і Peugeot.

У Китаї справи йдуть гірше: роздрібні продажі легкових автомобілів в першій половині лютого знизилися приблизно на 92% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а щорічний шанхайський автосалон довелося скасувати.

General Motors широко представлена ​​в Китаї завдяки ряду спільних підприємств з місцевими компаніями. Представники GM повідомили журналістам, що 15 лютого концерн відновив виробництво на деяких заводах в Китаї, але його заводи в провінції Хубей, епіцентрі коронавіруса, будуть закриті принаймні до 10 березня. Навіть з усіма цими закриттям, GM каже, що очікує, що коронавірус «не матиме ніякого впливу» на виробництво в США.

Місцевий партнер Nissan в Китаї, DFL, відновив роботу на трьох заводах в цьому місяці, але японський автовиробник також вважає, що будь-який вплив на США буде мінімальним. Volvo також перезапустила одну зі своїх виробничих майданчиків в Китаї і чекає, поки місцеві органи влади дадуть повну інформацію, перш ніж відновити зборку на інших підприємствах. Volvo заявляє, що її виробничі лінії в Європі і США працюють в нормальному темпі, і хоча деякі компоненти починають закінчуватися, «вони не є критичними, тому ми не побачимо будь-яких перебоїв у виробництві в найближчому майбутньому».

Toyota скоротила виробництво до однієї зміни на своїх чотирьох автомобільних заводах в Китаї, в той час як всі виробничі потужності Hyundai Motor Company в Кореї і в Китаї працюють.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!