Отже, в той час як баварський боєць пройшов коло «Нордшляйфе» за 7 хвилин і 55,41 секунди, нова «Супра» виявилася трохи більш ніж на три секунди швидше – вона перетнула фінішну лінію за 7 хвилин 52 секунди і 17 мілісекунд. Бортове відео з моторним спортом автомобіль досить зачаровує, оскільки купе п’ятого покоління дуже швидко проходить всі складні повороти знаменитої німецької гоночної траси.
Варто відзначити, що в жовтні минулого року, той же пілот Крістіан Гебхардт зміг показати час 7: 52.36 на баварському «зарядженому» купе BMW M2 Competition. А трохи більше місяця тому йому знадобилося 8:04, щоб виконати ту ж задачу перебуваючи за кермом хетчбека Volkswagen Golf у виконанні GTI TCR, яке призначене саме для їзди по гоночній трасі.
Журналісти авторитетного видання Sport Auto випробували на тій же трасі Нюрбургринг і можливості ще одного баварського автомобіля – високопродуктивного седана M3 GTS, правда було це в далекому 2013 році. Тоді результат склав 7:48, а рік по тому M4 Coupe і Aston Martin V12 Vantage S змогли проїхати повне коло за 7:52, практично впритул наблизившись до того часу, яке показало японське купе Toyota Supra A90.
І ось ще що, ми повинні взяти до уваги, що зараз в заїзді використовувалася звичайна версія Supra, і Toyota вже оголосила, що буде випущено кілька ще більш потужних версій цієї моделі. З більшою потужністю і, можливо, меншою вагою, час проїзду кола Нюрбургринга має зменшитися.