Перед вами новий рекордсмен Нюрбургринга: ще до своєї прем’єри кросовер Audi RS Q8 під керуванням Френка Стіплера (він виступає за Audi в гонках GT) проїхав майже 21-кілометрове коло за 7 хвилин і 42 секунди. Показник аж ніяк не суперкаровський, але майже в темпі BMW M5 і Porsche Panamera Turbo. Непогано для великої машини масою за 2 тонни!
Для цього відділення Audi Sport не довелося дуже старанно працювати – технічно Audi RS Q8 успадкував багато від одноплатформеного суперкроссовера Lamborghini Urus (втім, ми ж знаємо, що він був розроблений за активної участі інженерів Audi). Під капотом – той же 4-літровий V8, але потужність знизили з 650 до 600 к.с., а крутний момент – з 850 до 800 Нм.
Але і цього достатньо, щоб розігнатися до сотні за 3,8 секунди. 200 км/год повнопривідний RS Q8 з восьмиступінчастим автоматом набирає за 13,7 секунди, а при знятті «нашийника» максимальна швидкість збільшується з 250 до 305 км/год. Правда, для цього буде потрібно замовити опціональні вуглецево-керамічні гальма. І навіть вони губляться у величезних 23-дюймових колесах, за які доплачувати не знадобиться!
Виглядає RS Q8 набагато брутальніше звичайної «вісімки», і справа не тільки в колесах, але і в агресивному дизайні аеродинамічного обвіса і фірмових овальних патрубках по краях заднього бампера. При цьому RS Q8 майже обійшовся без бутафорських елементів, чим грішить Urus.
Зрозуміло, RS Q8 отримав всі новітні технології, доступні для цієї платформу – 48-вольтову допоміжну електромережу, активні стабілізатори, пневмопідвіску з адаптивними амортизаторами, поворотну задню вісь і керований електронікою задній диференціал. Водієві доступні аж сім режимів роботи силової установки, повного приводу і електронних систем – крім п’яти основних, є настроюваны RS1 і RS2.
При цьому Audi RS Q8 набагато дешевше, ніж Lamborghini Urus – ціна починається з 127 тисяч євро. Тобто, при схожій «начинці» і характеристиках він виявиться в півтора рази дешевше. Але почекати доведеться мінімум до літа 2020 року.