Якщо вихлопні гази мають сизий колір, незалежно від температури охолоджуючої рідини, то це говорить про те, що двигун починає «їсти» масло і пора замінити маслоємні кільця. Також варто перевірити поршневу групу. Ремонт дорогий, тому до його початку потрібно контролювати рівень змазуючі рідини.
Також важливо вслухатися в звуки працюючого двигуна, якщо є сторонній стукіт, то потрібно перевірити поршневу групу, гидрокомпенсатори і клапани.
Деякі автомобілі може відводити в бік на рівній дорозі, це перша причина поїздки на СТО для настройки розвалу-сходження. Якщо цього не зробити, то автолюбителю доведеться частіше міняти гуму через підвищений зносу. Якщо при прогріванні взимку чути свист, то потрібно замінити ремінь генератора або підтягти його.
Не варто ігнорувати і сторонні запахи в салоні, яких там опинитися не повинно, наприклад: запах бензину, вихлопних газів або гару.