Тепер, після всіх анонсів і поліцейських камуфляжів, новий Explorer можна розглянути з усіх боків. До речі, його зовнішність не так важлива як технічна складова. Вся справа в тому, що Explorer повернувся до витоків, точніше сказати, перейшов на задньопривідну платформу
Так, автомобіль повернувся до класичного компонування. Кросовер побудований на новій базі CD6 з поздовжнім розташуванням двигуна і постійним приводом на задні колеса. Цю платформу Explorer ділить з представленим в кінці минулого року новим Lincoln Aviator. До слова, як і попередник, автомобіль володіє несучим кузовом замість рамної конструкції.
Що стосується двигунів, то їх буде два. Перший – турбований мотор об’ємом 2.3 літра і потужністю в 304 кінських сили. Другий – трилітровий EcoBoost V6 з віддачею в 370 кінських сил. До речі, обидва мотори безальтернативно комплектуються 10-ступінчастим автоматом. Цікаво, що повний привід є опцією і доступний за окрему плату. Тим часом крім звичайних версій з’явиться автомобіль з гібридною силовою установкою і заряджена версія Explorer ST з 405-сильним мотором.