Найбільше зимове випробування електромобілів у Китаї показало, як різні моделі поводяться при температурах значно нижче нуля. У тесті одночасно брали участь 67 автомобілів, що дозволило внести цей рекорд до Книги Гіннесса. Випробування проходили у Внутрішній Монголії при температурах від -10 °C до -25 °C, і машини рухалися до повного розряду батареї з увімкненим обігрівом салону по реальним дорогам та бездоріжжю. Судді оцінювали сім критичних параметрів: запас ходу, енергоспоживання, ефективність швидкої зарядки, обігрів салону, роботу автоматичного екстреного гальмування, прискорення та прохідність бездоріжжям.
В програмі тесту були представлені різні електромобілі, від компактних хетчбеків і седанів середнього класу до повнорозмірних позашляховиків, щоб охопити всі основні цінові категорії та сценарії використання. За запасом ходу у мороз найкращим виявився Xpeng P7, який забезпечив 53,9% заявленого запасу ходу за циклом CLTC. На другому місці опинився BYD Yangwang U7 із показником 51,8 %, а третє місце зайняв Zeekr 001 з результатом 49,6 %. Tesla Model 3 посіла четверте місце (48 %), тоді як Model Y опинилася лише на 31-й позиції з 35,2 % залишкового заряду. Найнижчий результат показав Li Auto i8 – 34,8 %. Всі інші автомобілі тесту були підключеними гібридами.
Окрім запасу ходу, оцінювалася ефективність використання енергії при екстремально низьких температурах. Лідерами стали більш легкі та компактні моделі. Найекономічнішим виявився BYD Seagull із витратою 23,5 кВт·год на 100 км, трохи випередивши Geely Xingyuan, а третє місце посів BYD Seal 06. Tesla Model 3 була п’ятою з показником 24,9 кВт·год на 100 км. Серед великих позашляховиків Xiaomi YU7 зайняв 20-те місце (33,7 кВт·год на 100 км), а Tesla Model Y відставала всього на 1,2 кВт·год, підкреслюючи різницю в ефективності між компактними та важкими моделями в мороз.
Ще однією важливою категорією стала швидкість заряджання при низьких температурах. Найшвидше від 30 % до 80 % зарядився Avatr 06 – всього за 15 хвилин, за ним ідуть Nevo 06 та Fulwin A9L. Позашляховик Xiaomi YU7 показав 39-й результат (31 хвилина), а Tesla Model Y опинилася на 44-му місці з 35 хвилинами, що демонструє, наскільки холод впливає на швидкість зарядки різних платформ і архітектур електромобілів.





