Чому автомобілісти ризикують, використовуючи докатку

Час читання: < 1 хв.
Чому автомобілісти ризикують, використовуючи докатку

“Докатка” (компактна тимчасова запаска) не є повноцінною заміною шини, а служить лише аварійним засобом для того, щоб безпечно дістатися до дому або найближчого сервісу. У більшості виробників її експлуатаційні обмеження приблизно однакові: швидкість до 80 км/год і дистанція до 80 км. Іноді водії наражаються на ризик і проїжджають більше, проте це вже поза рамками нормальної експлуатації.

Обмеження такі суворі через конструктивні особливості докатки. Вона легша за звичайне колесо, має інший профіль та менший запас міцності. На високій швидкості шина швидко гріється, гірше тримає дорогу, особливо мокру, а керованість автомобіля змінюється. При перевантаженні докатка може втратити тиск або навіть лопнути. Тому головне завдання водія – встановити її, доїхати до місця ремонту та якнайшвидше повернутися до основної шини.

Реклама

Багато хто здивований, чому виробники відмовляються від повнорозмірних запасок. Основна причина – зменшення маси та підвищення економічності. Повнорозмірне колесо та комплект інструментів значно важчі, що впливає на витрату палива та дозволяє відповідати сучасним нормам.

Водночас повнорозмірна запаска все ще зустрічається у позашляховиків та деяких пікапів. У масових моделях автівок частіше встановлюють докатку або ремонтний комплект, а іноді виробники взагалі не передбачають запасного колеса, роблячи ставку на компактні та легкі рішення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення