Для контролю якості послуг шиномонтажу зручно, коли клієнт може перебувати поруч і спостерігати за роботою майстра. Невеликі автосервіси та гаражні майстри зазвичай дозволяють це, тоді як великі шинні центри або автодилери через правила безпеки обмежують доступ у сервісну зону. Якщо така можливість є, варто звернути увагу на кілька ключових моментів під час обслуговування.
Після зняття літньої гуми для зимового зберігання слід уважно оглянути шини на наявність пошкоджень бортових кілець, порізів, потертостей або заломів, адже це створює перше враження про якість роботи майстра. При монтажі нових шин важливо перевірити правильність їх установки: асиметричні шини встановлюють зовнішньою боковиною на лицьову сторону диска, а спрямовані V-подібним малюнком – у напрямку обертання, причому ліві та праві колеса повинні мати однаковий напрямок малюнка. Якщо шини вже використовувалися, можна домовитися про ротацію коліс порівняно з попереднім сезоном.
Балансування також можна контролювати, стежачи за екраном верстата: після завершення процедури значення повинні показувати “0” зліва і справа. Вага та кількість балансувальних вантажів різняться залежно від новизни та зношеності шин і дисків. Для нових шин важливі жовті та червоні точки на боковині, які позначають легкі та важкі ділянки і допомагають правильно виставити шину на диск.
Після монтажу коліс слід перевірити наявність усіх гайок або болтів, їхнє затягування динамометричним ключем, а також присутність ковпачків на вентилях для захисту ніпелів від бруду та льоду, особливо у сезон масової зміни шин. Тиск у шинах може трохи змінюватися після виїзду з теплого гаража на вулицю; різниця в 0,1-0,2 атмосфери є допустимою, а остаточне регулювання краще провести через день-два. Загалом осінь характеризується частими коливаннями температури, тому тиск у шинах варто контролювати щотижня.