Сьогодні, 22 вересня, компанія BMW офіційно оголосила про запуск третього покоління своєї системи водневих паливних елементів. Досвідчене виробництво перших прототипів уже розпочалося. Масовий випуск системи стартує у 2028 році. Спочатку вона буде встановлена на абсолютно новому BMW X5. Таким чином, крос отримає ще один ефективний варіант приводу з нульовим рівнем викидів.
Згідно з офіційною інформацією, технологію водневих паливних елементів BMW третього покоління було всебічно оптимізовано та покращено. При цьому вона займає приблизно на 25 відсотків менше місця. Це зумовлено значним збільшенням густини потужності, що призвело до оптимізації конструкції порівняно з попередньою генерацією.
Більше того, високий рівень інтеграції дозволяє новій системі паливних елементів легко інтегруватися у майбутні автомобільні архітектури, просуваючи концепцію технологічної відкритості та надаючи користувачам ширший спектр варіантів приводу. Також варто відзначити збільшення запасу ходу та зниження витрати палива.
Нова система була розроблена BMW спільно з Toyota . Вона включає у собі як сам паливний елемент, а й усі компоненти, необхідні забезпечення її ефективної роботи. Система відрізняється передовою та безпечною конструкцією. Зазначимо, що вперше BMW використовувала рідкий водень ще 1979 року на моделі 520. А 2000 року почалося дрібносерійне пілотне виробництво 12-циліндрового водневого автомобіля 750hL.