Власникам автомобілів часом доводиться стикатися з різними неприємностями. Причому іноді проблеми з машиною виникають у найнесподіваніший момент. Наприклад, буває так, що транспортний засіб відмовляється заводитись у дощову погоду. Автомеханік розповів чому так відбувається.
Найімовірніша причина – проникнення вологи в підкапотний простір. Або вона може конденсуватися на роз’ємах та електричних контактах. Внаслідок цього силовий агрегат відмовляється запускатися. У вживаних автомобілів волога найчастіше накопичується на кришці трамблера. Особливо часто таке явище трапляється після дощу чи відвідин миття. Вода ускладнює роботу системи запалення та призводить до проблем із запуском ДВЗ.
Крім того, волога може проникнути на внутрішню обмотку кришок запалювання. Через це вузол видає недостатню напругу, тому іскри на свічках не вистачає для того, щоб завести двигун. Крім того, проблема може бути і у повітряному фільтрі. Якщо він забитий брудом або на нього потрапила волога, надходження повітря до двигуна значно знижується. Результат – силовий агрегат починає “задихатися”.
Окремо хотілося б поговорити про АКБ. При підвищеній вологості його клеми починають окислюватися. Як результат: порушується контакт і утруднюється запуск двигуна. Якщо не вжити належних заходів щодо захисту, через окислені клеми витікатиме струм, а акумулятор через це почне прискорено розряджатися. Ще волога може потрапити на контакти датчика масової витрати повітря та на високовольтні дроти системи запалення. Це також обіцяє проблеми із запуском ДВЗ.