Ауді відмовилася від жорсткого плану повністю перейти на електромобілі до 2032 року. Тепер компанія має намір залишатися гнучкою та продовжити випуск ДВЗ ще 7–10 років. Однак глава бренду Гернот Деллнер заявив, що майбутнє все одно за електротягою. За його словами, електрокари є єдиною реальною технологією для зниження викидів CO2 найближчими роками.
На відміну від BMW і Mercedes , які критикують заборону на продаж нових машин з ДВЗ в ЄС з 2035 року, Audi підтримує цю ініціативу і вважає спроби її перегляду контрпродуктивними. Деллнер зазначив, що постійні коливання лише дезорієнтують покупців.
Зараз частка повністю електричних моделей Audi становить менше 10%, при цьому загальний продаж електрокарів за рік знизився на 7,8%. Незважаючи на це, Volkswagen Group розробляє платформу SSP, яка дозволить використовувати ДВЗ як генератор для гібридних рішень. Першою новинкою може стати електрична A4.
На тлі появи нових авто Audi продовжує балансувати між традиційними двигунами та розвитком електричних технологій, готуючись до майбутнього з нульовими викидами.