Регулярна заміна фільтра може врятувати дизель від дорогого ремонту

Час читання: < 1 хв.
0
Регулярна заміна фільтра може врятувати дизель від дорогого ремонту

Дизельні мотори заслужено вважаються витривалими та готовими до роботи в умовах підвищеного навантаження. Однак навіть такі агрегати схильні до перегріву. Причин може бути безліч: від несправного радіатора до проблем із термостатом. Але одна з недооцінених — банально забруднений повітряний фільтр. Про це докладно розповіли експерти.

Сучасні дизелі працюють за підвищеного ступеня стиснення, що спочатку створює високу температуру в камерах згоряння. Якщо додати до цього тривалий рух під навантаженням – наприклад, буксирування, підйом у гору або рух з причепом – стає ясно, що будь-яка дрібна технічна проблема може стати критичною. Повітряний фільтр очищає повітря, що надходить в мотор, від пилу і частинок бруду, але в міру забруднення втрачає пропускну здатність.

У результаті кисню надходить менше, а подача палива залишається незмінною. Таке усунення співвідношення паливо-повітря веде до утворення збагаченої суміші. Вона згоряє при вищій температурі, що і викликає перегрів, особливо при навантаженні. Додатковими ознаками можуть стати чорний дим із вихлопної труби, зниження динаміки та підвищена витрата палива.

Реклама

Іноді блок управління фіксує помилку, але навіть без неї двигун працюватиме не в оптимальному режимі. При тривалій експлуатації в такому стані це загрожує не тільки перегріванням, а й зношуванням турбіни, клапанів та інших вузлів. Рішення очевидне – регулярна перевірка та заміна фільтра. Виробники рекомендують інтервал 15–30 тисяч кілометрів, проте багато залежить від умов експлуатації.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!