Це рішення поставило німецький концерн в один ряд із такими великими компаніями, як Mercedes-Benz, Audi, Polestar та Volvo, які раніше висловили сумніви щодо перспектив нової системи від американської корпорації.
Як повідомляє портал bmwblog з посиланням на прес-службу німецького концерну, у BMW не планують використовувати CarPlay Ultra, а натомість продовжать розвивати свою мультимедійну платформу iDrive. Це рішення було прийнято не тільки через технічні аспекти, але й через бажання зберегти контроль над ключовими функціями автомобіля та інтерфейсом користувача.
Власні системи дозволяють керувати не тільки розважальними можливостями, але й складними параметрами автомобіля, включаючи налаштування підвіски та паливної системи. У сучасних умовах екрани в салоні автомобіля – це не просто засіб відображення інформації, а цінний ресурс та потенційне джерело доходу для автоконцернів. Передача контролю над цією важливою складовою сторонньої компанії багатьма сприймається як втрата незалежності, а не як вигідне партнерство.
На відміну від брендів, деякі виробники продовжують використовувати платформу Apple. Такі марки, як Porsche, Hyundai, Kia та Genesis продовжують роботу з інтеграції CarPlay Ultra, але поки не повідомляють про конкретні терміни появи автомобілів з підтримкою цієї системи. На даний момент єдиними серійними автомобілями із реалізованою новою технологією є моделі Aston Martin.