Toyota Motor завершила першу половину 2025 року з рекордними глобальними продажами, реалізувавши 5,16 мільйона автомобілів, що на 5,5% більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Компанія також наростила обсяги виробництва вперше за два роки, продемонструвавши приріст у 5,8%, тоді як експорт зріс на 8,8%. Основними рушіями успіху стали стабільне зростання на ринках США, Китаю, Індії та пожвавлення попиту в Японії. Аналітики компанії провели детальний аналіз результатів.
У період з січня по червень Toyota реалізувала 5 159 282 автомобілі – це найкращий результат за всю історію компанії за шість місяців. Продажі зростали щомісяця, з особливо високими показниками у березні, квітні та травні, коли динаміка досягала 10% у річному обчисленні. Така стабільна позитивна тенденція стала можливою після двох років спаду.
На японському ринку компанія досягла приросту в 12,6%, реалізувавши 768 тисяч машин, що стало можливим завдяки запуску нових моделей, зокрема Crown Estate, а також стабілізації ситуації після відкликань у 2024 році. Продажі за межами Японії сягнули 4,39 мільйона автомобілів, що на 4,3% більше, ніж торік. Найбільше зростання зафіксовано в Китаї, Індії та США.
Усього в першому півріччі було випущено 5,52 мільйона автомобілів під брендами Toyota Group, що на 8,8% більше, ніж за аналогічний період 2024 року. Зокрема, Toyota разом із Lexus виготовила 4,92 мільйона машин, демонструючи приріст у 5,8%. Виробництво в Японії збільшилося на 8,7%, сягнувши 1,64 мільйона одиниць, тоді як за кордоном обсяг виробництва становив 3,27 мільйона, що на 4,4% більше.
Покращення логістики, відновлення постачань і високий попит на гібриди сприяли позитивній динаміці. Особливо помітним стало відновлення у Daihatsu, яке збільшило виробництво на 54,7% після серйозного спаду у 2024 році. Натомість Hino скоротило обсяги випуску на 19% через падіння попиту на комерційний транспорт і зменшення експортних поставок.
Експортна діяльність Toyota також показала зростання – 991 514 автомобілів було відправлено за кордон, що на 8,8% більше порівняно з минулим роком. Основними напрямками залишаються Північна Америка, Близький Схід та країни Азії. На ринки Північної Америки поставлено 343,9 тисячі авто, з яких 293 тисячі – до США. У Латинську Америку відправлено 23,3 тисячі машин, до Європи – 133,3 тисячі. Найпомітніше зростання зафіксовано на Близькому Сході, куди відвантажено 162,6 тисячі автомобілів, що на 18,3% більше – регіон традиційно віддає перевагу пікапам і позашляховикам марки Toyota.
На азійські ринки компанія відправила майже 188 тисяч автомобілів, де Китай залишився ключовим напрямом із 96,3 тисячами одиниць, хоч і з незначним спадом на 2,7% порівняно з минулим роком. Інші ринки регіону зберегли стабільний рівень, близький до торішнього – понад 103 тисячі авто.