До основних, але часом упускаемых з уваги особливостей сучасних автомобілів відносяться попереджувальні звуки, які вони видають, особливо зовні. Електрокари і гібриди оснащені зовнішніми динаміками для створення сигналів, що дозволяють водіям почути машину, що наближається. Навіть у звичайних моделях з ДВЗ часто є один або два динаміки. Виробники використовують їх багато років.
Однак деякі інженери BMW, схоже, були роздратовані необхідністю додавати динаміки і запропонували альтернативу, яка виглядає трохи божевільною. Як пояснюється в патенті, наявність зовнішніх динаміків для створення шуму означає необхідність пошуку місця їхнього розміщення. Це додає трохи ваги та займає трохи місця.
Якщо його позбутися, то вдасться заощадити трохи ваги і звільнити трохи місця. Це досить розумне рішення, хоча, враховуючи, наскільки важким та напханим функціями є середньостатистичний BMW у наші дні, зосередження уваги на відносно невеликих динаміках, які зазвичай не заважають, здається недалекоглядним.
Але що ж замість них буде шум? Згідно з патентом, це можуть бути різні електродвигуни. Крім основних приводних моторів, електрокари та гібриди, як і будь-які інші машини з ДВЗ, мають електричні агрегати для керування допоміжним обладнанням. Наприклад, для двірників чи склопідйомників. BMW пропонує привести ці двигуни в дію таким чином, щоб вони робили деякий шум, який може бути посилений резонуючим оточенням.