Експерт назвав АКПП, які ламаються найчастіше

Час читання: 2 хв.
0
Експерт назвав АКПП, які ламаються найчастіше

В останні роки все більше автомобілістів віддають перевагу машинам з автоматичною коробкою передач, оскільки це значно полегшує керування, особливо в умовах міських пробок. Однак такі КПП найчастіше складніші і дорожчі за механічні. Деякі з них можуть без проблем пропрацювати до 200 тисяч кілометрів, інші починають виходити з ладу вже після 60 тисяч. У розмові з журналістами експерт виділив найнедовговічніші моделі автоматичних трансмісій.

Перше місце в списку антирейтингу займає коробка AL4 (DP0), яка встановлювалася на недорогі моделі Renault — Logan, Duster, Sandero і Fluence. Аналогічний агрегат використовували на компактних автомобілях Citroen і Peugeot. Більшість з них вимагали регулярного ремонту після пробігу 80 тисяч кілометрів: основний соленоїд часто виходив з ладу через перегрів, втулки вала мали дуже обмежений термін служби, швидко виходила з ладу електроніка.

Коробка 6T30 від General Motors призначалася для легкових автомобілів з переднім приводом і низьким моментом, що крутить (до 200 Нм). Однак вона не витримувала навантаження: фрикціони швидко підгоряли, а гідротрансформатор часто давав збої. Вже під час пробігу близько 40 тисяч кілометрів виникали перші несправності. Встановлювали її на Chevrolet Cruze, Aveo, Cobalt, Orlando, а також на моделі Opel – Astra, Mokka, Zafira та Insignia.

Реклама

Проблеми були й у японських трансмісій. Наприклад, Aisin-Warner TF-80SC вважалася необслуговуваною, через що масло швидко втрачало свої властивості, а теплообмінник виявився неефективним. Проблеми починалися приблизно за 100 тисяч кілометрів. Встановлювали її у моделі Volvo та Opel. Jatco JR507E виявилася нестійкою до агресивного стилю водіння: її встановлювали на Nissan Pathfinder та Patrol до 2016 року, а також на Infiniti до 2010 року. Після неї використовували також на деяких машинах Hyundai та Kia .

До 2014 року в автомобілях BMW, Audi Q5, Range Rover та Jaguar використовувався агрегат ZF 6HP26/28. На потужних машинах він часто ламався через перегрівання фрикціонів, проблем із гідротрансформатором, соленоїдом та масляним насосом. Після модернізації в 2004 році цей агрегат став значно витривалішим і вважається одним із найнадійніших.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!